• Hoi.
    Vermits ik niet zou weten waar dit bijhoort, zet ik het maar bij 'overige'. Maar oké, back to the point.
    Ik heb de laatste tijd last van ongeloofelijk veel humeurwisselingen. Dat wil dus zeggen: Het ene uur ben ik blij, het andere pissed en het andere dan weer verdrietig. Nu, op de moment ben ik zó freaking pissed/droevig/woedend door elkaar. En ik vind het kinda weird want dit is de eerste keer dat ik zoiets heb.
    Nog iemand last van.
    x

    Ik altijd joh

    ik denk soms zelfs dak schyzofrenisch ben x_x ik ben altijd het ene moment heel vrolijk,daarna boos en begin ik te schreeuwen en te schelden en daarna moet ik janekn;


    We can only learn to love by loving.

    Ja, maar dan gaat het van happy naar boos naar verdrietig en dan weer naar happy. Het is echt hatelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, heb het ook wel soms. Hoort gewoon bij het jong zijn, haha.


    Tanya is de beste.

    Iedere dag! x)
    Geen idee hoe het komt, maar het is irritant omdat ik dan meestal ruzie krijg met mijn vrienden x_x


    Don't be a drag, just be a queen.

    yup..


    your eyes are like stars in the night.

    ik ken t.. heb er elke dag wel zown beetje last van maar ik ben HSP (high sensitive person) en jah overgevoelig dus en ik neem heel snel prikkels en gevoelens van anderen over...

    maar het heeft ook met de pubertijd te maken i think...


    dream, dare, fly!

    Mijn Frans-docente heeft last van moodswings tussen vrolijk en boos/snel aangebrand/etc.
    très irritant. Hoop dat ik haar volgend jaar niet meer heb:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn klein zusje zei net: Op welke zender gaat het op TV? Heb ik haar kei hard afgesnauwd met: Kind! Laat mij gerust! En nu heb ik er spijt van en zo --'

    Jaaa. --'
    Tja, puberteit hé. =.=

    Ik heb het,
    maar bij mij heeft het een heel andere reden dan puberteit --'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is normaal op deze leeftijd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou dan lijk je op dit moment vet hard op mij, ik ben like enorm pist op alles en iedereen en ik weet niet waarom.


    The soul needs autumn.

    Ja, ikke dus.
    And you know why. :'D
    xxoo.


    ok

    Ja, ikke dus.
    And you know why. :'D
    xxoo.


    I know why ^^

    Dat heet 'pubertijd'. Het zal nog wel vaker voorkomen en is heel normaal. Ik zou het eng vinden als je het niet zou hebben.


    Bored.