HL De tittel zegt mijn vraag al Dropen die nickname's ;] Demijne is : xLALALAND Thanks ^^
You're kicking the legs right out from under my dreams
(flower)G'wenni(flower) "Life Sucks, And Then You Die. Yeah. I Should Be So Lucky" zegt:
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
Carola(H)Harrie;Jij maakt mij Compleet:$ zegt Persoonlijk bericht; MellaSpecialGirl(H) 11-07-09 @ CB
I solemny swear i am up to no good
♪ Loret ♫ zegt: Persoonlijkbericht: There Is More Than Meets The Eye
Live life limitless.
tarabolbol cupcakes will take over the world ... you'll see weet ik afgezaagt , heb ik al 2 weken '
I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me
DooDing All I want is someone I can't resist^-^
Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.
Ine. NOG 2 DAGEN! (: En pb; - Yasmin is fantastisch! Nikoooo & Wereldoverheersers <3
Never run out of reasons to smile...
..TWEELING;)..<3..(f) 13/10/07 + 03/03/08 + 13/07/08(f) ,,Lass Uns Gemeinsam In Die Nacht!.. (h) Al eeeuwen zo, maaar ik blijf hem houden ^^
Your Butt is Mine!
Lize Heartcrash™ persoonlijk bericht; Baboon <3
All was well.
Mijn nick name is een blijft(voorlopig) Animal/. Omdat ik veel van diertjes hou.
Ik vind al die lange nicknames maar dom. De mijne is gewoon ; Joey ME persoonlijk bericht : (L)Taylor mijn kleine zus(L)Carme(L)Kimberly(L) Beetiyana(L)SARAH, Knuffelbeer!(L)
Niet geschoten is altijd mis..
gisteren was ZO àf !! en nog 65 dagen ^^ dan ben ik EINDELIJK jarig ^^ en een paar dagen later is het GROTE VAKANTIE !!
Al die meisjes houden gewoon van mij:Y) Ik zal denk ik een goede vriend zijn (ego).
I'm not okay, I promise. en pb: There goes my hero
I used to be lovedrunk, but now I'm hungover
Jinse Pb; Silence is the voice of complicity.
Mister Proper his magic is in his dick -pling- zegt: Pb; A thousand lies have made me colder~ -wish you were here.