• Godzakker, ik heb daarnet zo iets vreselijks gezien!
    Bij mij in de straat (bouwterrein) is een bouwvakker inder de graafmachine gekomen. Hij stond met zijn rug naar de machine en de bestuurder zag hem niet, ze zijn over zijn been heen gereden.
    Ik kreeg een sms van een vriendin; "er is ambulance en politie bij jou." Ik dacht dat er niks aan de hand was dus ik gwn vrolijk verder op mijn laptop. Horen we ineens een heel erg veel lawaai! En mijn vader die weet heel veel van helikopters en vliegtuigen, dus die sprong meteen op en ging naar buiten. Toen rende hij ineens naar binnen om zijn spotters camera te pakken. Dit is wat hij riep: "Sjoerd! Er is een traumahelikopter aan het landen op de dijk!" En de dijk dat is like, 10 meter bij ons vandaan! O.o Dus ik spring in mijn schoenen en pak mijn sleutel. Ik loop achter papa aan en zie dat ding landen. (ziet er indrukwekkend uit) Eerst ff die helikopter staan bewonderen, toen hoorde ik wat er geubeurd was voor aan in de straat. Ik ben daarh een gelopen en toen zag ik alles. Die man lag op de grond, allemaal ambulance broeders erbij. Mijn vader was allemaal foto's aan het maken.
    Wat bleek nu, dat die man dus niet goed opgelet gehad. Ik zag hem daar echt liggen op de grond met dat bloed enzo... Toen werd hij op de brancart (ofzo) gelegd. En nu is hij met politie begeleiding onderweg naar Tilburg, we weten niet welk ziekenhuis in Tilburg. Elizabeth of het Twee Steden. Maar goed dat boeit niet.
    Mijn papa heeft dus heel veel foto, die gaat hij sturen naar SBS, RTL, NOS ect. Dus misschien zien jullie foto's van mijn vader op het nieuws, in NL dan. Thja er gebeurt weingig in dit dorpje Raamsdonksveer, maar als er iets gebeurt. Dan is het wel meteen heel erg O.o
    Dit was uw verslaggeefster Anouk, op de plek van het ongeluk!
    (srry, dat laatste moest ff x'D)

    Sorry als ik flauwe grapjes heb, ik bn best wel geschrokken en ik probeer het zo ff te vergeten...


    -

    omfg o.O

    da's echt niet leuk fzo

    en wie is Sjoerd? :Y)

    xx'

    Sjoerd roept mijn papa altijd als er iets ergs is x'D Beetje vaag, ik weet :P

    En Raamsdonksveer ligt dicht bij Breda/Oosterhout


    -

    Ik heb ook in Breda gewoond. :')
    IK HOORDE NET EEN VLIEGTUIG OFZO.
    EN NU HOOR IK EEN AMBULANCE.
    Maar dat zal wel iets anders zijn ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb ook in Breda gewoond. :')
    IK HOORDE NET EEN VLIEGTUIG OFZO.
    EN NU HOOR IK EEN AMBULANCE.
    Maar dat zal wel iets anders zijn ><

    LOl :P


    -

    snap dat je geschrokken ben:O

    snap dat je geschrokken ben:O

    Nu valt het gelukkig wel mee, het is weer rustig hier. :)


    -

    Iehw :/


    I don't need words to feel those lips.

    Ramptoerist..


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/4802574/Beenletsel-bij-Veers-arbeidsongeval.ece
    Dit heeft BN de Stem op hun site gezet vlak na het ongeval (ongeveer 5 minuten nadat het was gebeurt)! Mijn pa heeft ze gebelt en ze wilde zijn foto's graag. :]


    -

    Ramptoerist..

    WTF?!
    Wat denk jij als er zo iets zou gebeuren?! Dan ga je ook kijken, ik was eerst bang dat het een bekende van ons was! Gelukkig niet, maar je schrikt je dood als er ineens een traumahelikopter vlak bij je huis neer komt hoor!


    -

    (...)
    WTF?!
    Wat denk jij als er zo iets zou gebeuren?! Dan ga je ook kijken, ik was eerst bang dat het een bekende van ons was! Gelukkig niet, maar je schrikt je dood als er ineens een traumahelikopter vlak bij je huis neer komt hoor!

    Ik zou er niet bij gaan staan kijken hoor :').


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Ik zou er niet bij gaan staan kijken hoor :').

    Ik wel, want eerst dacht ik dat hij dood was :[
    En heel de buurt stond er bij, die bouwvakkers allemaal met een camera, zag er best komisch uit :x
    Een z'n gast riep "Nou ik ga naar huis hoor!" hoor je die baas roepen "Bn jij onder een machine gekomen dan?! Nee! Dus nu rap aan het werk!" En toen ging iedereen weer aan het werk alsof er niks aan de hand was... O.o


    -

    Maarja ik bedoel er verder niks verkeerd mee.. Je mag van mij gaan kijken hoor als je nieuwschierg bent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maarja ik bedoel er verder niks verkeerd mee.. Je mag van mij gaan kijken hoor als je nieuwschierg bent.

    Okay, maakt niks uit hoor :]
    Is jou mening :Y)


    -