• Ik heb dus echt een probleem hé, veel van men vrienden zeggen dat ik eens nieuwe foto's op men netlog moet zetten, maar ik heb echt iets met foto's ofwel sta ik er fake op, ofwel sta ik er gewoon slecht op xp

    Want ik bedoel, de foto's die ik in men fotoboek hier heb vind ik dus echt niet voor op netlog --'

    Hebben jullie dat ook niet, dat je echt van die klote foto's hebt? xp

    Heb ik ook wel. En nu staat er bij mij nog maar 1 foto op netlog. Omdat al die andere ofwel te oud ofwel slecht waren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb ik ook wel. En nu staat er bij mij nog maar 1 foto op netlog. Omdat al die andere ofwel te oud ofwel slecht waren.
    Jah ik heb hetzelfde probleem ^^

    ik heb vaak dat als ik foto's trek dat ik ze wel ok vind maar als ik ze dan op me pc zet dat ik ze opeens lelijk vind.
    en als ik ze dan op netlog zet vind iedereen ze mooi terwijl ik er dan maar niets aan vind..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik heb vaak dat als ik foto's trek dat ik ze wel ok vind maar als ik ze dan op me pc zet dat ik ze opeens lelijk vind.
    en als ik ze dan op netlog zet vind iedereen ze mooi terwijl ik er dan maar niets aan vind..
    uhu, maar veel van men foto's lijken zo donker, en er vroeg zo eens iemand aan me, hey ben jij emo? ik had echt zo iets van ... eeh .. nee?

    (...)uhu, maar veel van men foto's lijken zo donker, en er vroeg zo eens iemand aan me, hey ben jij emo? ik had echt zo iets van ... eeh .. nee?
    Ja veel vragen me dat ook en dan heb ik zo iets van ; ok ik weet niet waar mijn probleem ligt, maar waar begint volgens u het emo zijn bij mij ? echt zielige mensen die dat zeggen


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.