• Gelieve Deze Mail naar de Joepie te sturen!

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE!!

    Werchter Boutique komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTACK actie uitgevonden en die gaat als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken... We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer!



    De QUIZLET-ATTACK bende x


    Onze ChatBox kan weer gewoon verder gaan ^^
    Have Fun
    (K) Julie


    .-

    Aja, amai ik zou op die reis nogal gestressd zijn ! xD


    .-

    Ja ik ook xD En ik moet zelfs nog vanalles regelen met vriendinne waarmee ik ga en ik ga vanuit frankrijk moette bellen dus ik ga wel vrij stressy zijn xD


    Tanya is de beste.

    Ja idd xD
    SUCCES zou ik zo zegge xD
    ik ben woendag al terug thuis xD


    .-

    :D Ik hoop maar dat ik Zaterdag nie te veel file heb en da ik nog genoeg kan slapen xD .. Ik wou dat ik vrijdag terug thuis al was.. kon ik thuis wat verder flippe want in de auto komt da nie goe >.<


    Tanya is de beste.

    Ghehe, mer ik ga ete byebye (k) have fun op reis ^^


    .-

    Doeii & Smakelijk x


    Tanya is de beste.

    Ik ga ook xD


    He's the reason for the teardrops

    Ja is geen slechte actie, maar tis lijk ge houdt GEH omhoog en das lijk BOLLET AF! Allè ja zo interpreteer ik da è. Srr kben in een rare bui dus interpreteer ik vanalles omdak weer nadenk door die rare bui. Nadenken valt namelijk ni veel voor bij mij xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    Ja is geen slechte actie, maar tis lijk ge houdt GEH omhoog en das lijk BOLLET AF! Allè ja zo interpreteer ik da è. Srr kben in een rare bui dus interpreteer ik vanalles omdak weer nadenk door die rare bui. Nadenken valt namelijk ni veel voor bij mij xD!


    gelijk heb je ;D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Anders moet ge gwn de ballonne opsteken bij by your site offzo!


    He's the reason for the teardrops

    seg den helft is precies tege die balonne :O xD


    .-

    oke

    EEN WEEK^^


    He's the reason for the teardrops

    Ik heb nix tegen die ballonen, als het moet hou ik wel 17 ballonen in m'n hand. Nog een weekje, feesjeh ^^ Ma die wei is kweeni hoe groot :| Kei leuk ^^ Keb er echt zo veel zin in!!


    It's all for you, my butterfly.

    OMG 4 dage :O xD


    .-