• Gelieve Deze Mail naar de Joepie te sturen!

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE!!

    Werchter Boutique komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTACK actie uitgevonden en die gaat als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken... We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer!



    De QUIZLET-ATTACK bende x


    Onze ChatBox kan weer gewoon verder gaan ^^
    Have Fun
    (K) Julie


    .-

    :P Doet da ^^ Ma doet da dan wel na TH e :D x
    Oh ik ben gemeen :$:P x


    Tanya is de beste.

    nee ervoor, zokan ze TH ni meer zien ^^
    En wete wa ng :O
    Die weet GVD (SRRY) Ni hoe gevoelig kanker voor mij ligt :O zij weet da ni hoe da da voelt! al die chemo's en dieje brol! ik maak het wel allemaal mee!
    (Eeeuh ik heb geen kanker voor de duidelijkheid!)


    .-

    Maar das kei erg,.. Ma wa ik ook nie snap is wie DOET da nu..? :S Allé.. Dat doet ge toch nie .. x


    Tanya is de beste.

    QUIZLET ATTACK? O.o


    don't Worry...Be gay.

    WAT IS DAAAAAAAAAAAT XD?


    don't Worry...Be gay.

    Dat is de naam van onze actie :D Die julie heeft uitgevonden ^^ x


    Tanya is de beste.

    Dat is de naam van onze actie :D Die julie heeft uitgevonden ^^ x

    OW hiip ^^


    don't Worry...Be gay.

    Quizlet attack x']


    don't Worry...Be gay.

    :D jaja ... x


    Tanya is de beste.

    Ehm
    als jullie die balonnen willen laten vliegen zal je er toch echt helium in moeten doen x)


    rules don't stop me

    ballonnen*


    rules don't stop me

    Mar het is toch de bedoeling om ze gwn in de lucht te steken, denk ik..


    It's all for you, my butterfly.

    door de lucht zien gaan


    Volgens mij bedoelen ze het toch wel x)


    rules don't stop me

    Dan smijt ik ze wel de lucht in. TH zal daar ballonen zien. Ik heb een heel pakeje gekocht en die moeten allemaal op XD


    It's all for you, my butterfly.

    ik heb ook een mailtje gestuurd.. ookal ga ik niet^^..


    Je moet worden wie je bent.