• Hier op quizlet zijn er veel meisjes die zwart haar hebben en ja emo's dus, niet echt een prettige zicht, zijn er hier bv ook nog blondharigen?

    En vinden jullie zwart dan zo mooi?
    Khou liever van kleur...

    ik bn blond (A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moet je even meedelen, mensen met zwart haar zijn niet allemaal emo hoor!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ben blond!

    Ik ben zwart van nature. Tss. Racisme :']
    En ja, ik vind zwart een mooie kleur. Sprak eens een kereltje op msn die beweerde dat mensen die positief in het leven stonden lichte kleuren droegen en mensen die een somber beeld hadden donkere kleuren droegen.
    Yeah.. right.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is best wel raar wat jij zegt ofzo? Als je zwart haar bent dat je meteen emo bent ofzo xd
    Ik was blond, heb nu donkerbruin.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    dus als je zwart haar hebt ben je emo? Nou dan heb ik een hele leuke mededeling voor je, emo is een muziekgenre.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik moet je even meedelen, mensen met zwart haar zijn niet allemaal emo hoor!

    Indeed. Look @ al those Asians Oo


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben zwart van nature. Tss. Racisme :']
    En ja, ik vind zwart een mooie kleur. Sprak eens een kereltje op msn die beweerde dat mensen die positief in het leven stonden lichte kleuren droegen en mensen die een somber beeld hadden donkere kleuren droegen.
    Yeah.. right.

    WTF? Sinds wanneer is zwart haar een apart ras?--'


    Als je maar een ananas hebt..

    IK HEB DONKERBLOHND
    maar k ga me haar weer verven. maark weet nog niet welke kleur. dat zie ik dan wel


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hier op quizlet zijn er veel meisjes die zwart haar hebben en ja emo's dus, niet echt een prettige zicht, zijn er hier bv ook nog blondharigen?

    En vinden jullie zwart dan zo mooi?
    Khou liever van kleur...


    Wtf. Ja oke ><
    Maar ik ben blond.

    Ik ben bruin/blond.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Volgensmij zijn er op Q niet zo heel veel Wemo's hoor, tevergeleken met een jaar terug. Maar ik heb bruin haar met paars en rose er door. Ook wat blonde plukjes toevallig. De onderkant van mijn haar is dan wel weer zwart, maar dat geeft een cool effect. ^^


    x


    Scream for mercy!

    Bloooooooooond foréver (=


    The soul needs autumn.

    ik ga morgen lekkor mn haar licht bruin met een rode gloed vervennnn. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben blond.


    Keep calm and love Zayn Malik =)