• Wij gingen met de klas en mentor gewoon paaseitjes zoeken in het bos, omdat het bijna is pasen is. Nou dat is echt levenloos, we zijn geen vier meer. Na 5 eieren gevonden te hebben die voor mn neus lagen, ging ik en een vriendin maar muziek luisteren n_n.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    lol, ik dee dat voor het laatst op mijn basisschool. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Cool. Mijn mentor vindt het leuk mensen van spijbelen te beschuldigen terwijl ze toch echt ziek zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaha.
    Geweldig, paaseieren rapen met school. >< Ik zou echt super hard meedoen, tenminste geen les.


    Tanya is de beste.

    Hahahaha.
    Geweldig, paaseieren rapen met school. >< Ik zou echt super hard meedoen, tenminste geen les.

    Maar we hadden op dat uur geen les n_n maar mentor uur waarbij we toch nooit wat doen n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Das toch echt beter dan een waxine lichtje aan steken,op een tafel zetten,weer pakken,uitblazen en er voor zorgen dat je broek onder het kaarsvet zit --'

    Geweldig.

    Tis beter dan wiskunde ^^
    Maar wel kinderachtig ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wij móchten dat niet eens meer vanaf groep 6 O.O


    Als je maar een ananas hebt..

    Tis beter dan wiskunde ^^
    Maar wel kinderachtig ...

    Lekker boeiend, als je het leuk vind hoef je het niet te verbergen voor anderen toch? Maargoed, ik denk ook niet dat ook maar iemand het leuk vond x3


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Maar we hadden op dat uur geen les n_n maar mentor uur waarbij we toch nooit wat doen n_n

    Ohja nou, dat suckt dan wel bigtime. :'D


    Tanya is de beste.

    alles beter dan les.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij doen dat nog net niet.

    lawl. (lol)


    sjalalalalalalalalalalalalaa :d