• Wat vinden jullie eigenlijk van emo, scene, alto, ... ?

    En hebben jullie zelf ook zo'n aparte stijl?


    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi, ik vind het nogal nep. Met al die make up en grote kapsel. sommigen staan er wel mee, maar de meerderheid niet, en de foto's zijn nog wel mooi, maar die zijn vaak hard gefotoshopt dusja ...
    en ik zelf ben gewoon, ik volg de mode een beetje wat men kledij betreft ;)

    Fake,
    fake,
    fake.

    Uhuu.
    Het is gewoon een focking rage, en nu wilt iedereen dat zijn, maar eigenlijk is het shit en bestaat het niet, emo toch niet.

    Fake,
    fake,
    fake.

    Uhuu.
    Het is gewoon een focking rage, en nu wilt iedereen dat zijn, maar eigenlijk is het shit en bestaat het niet, emo toch niet.
    eigenlijk vind ik dit ook, maar ik dacht, ik zal het even netjes verwoorden xp

    (...)eigenlijk vind ik dit ook, maar ik dacht, ik zal het even netjes verwoorden xp

    Yay, me too :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)eigenlijk vind ik dit ook, maar ik dacht, ik zal het even netjes verwoorden xp

    Ik vind dat netjes genoeg x'D

    As first: Emo is een muziekstijl, kun je dus niet zijn.
    Ik vind het allemaal domme zooi. Ik kan ook even mijn haar touperen, mijn ogen helemaal zwart maken enzo en dan ben ik ook scene.


    -

    ik maak er gewoon mijn woorden niet aan vuil


    All was well.

    Vooral alto's schijnt het in te zijn om ineens extreem rechts te worden. Noem me para, maar het is gewoon zo. Of ze moeten zo nodig AFA zijn. Het moet altijd 1 van uitersten zijn. En een heleboel kunnen niet van de wiet afblijven. En ze proberen vaak de indruk te wekken dat ze niks om hokjes geven maar desondanks zeggen: 'Mijn schoenen zijn weer zo, mijn broek weer zo.' Yeah right. Okay dude. Draag nu maar gewoon wat je zelf wil ipv telkens aan die verdomde hokjes te denken.
    Laat ik zeggen dat mijn kledingsmaak nu niet echt gemiddeld is maar ik heb er vrede mee. Ik hoef niet per se dit of dat te zijn. Kleding is maar bijzaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik draag gewoon kleding wat fijn zit... Hoeft niet per ce mooi te zijn.


    x


    Scream for mercy!

    Ik draag gewoon kleding wat fijn zit... Hoeft niet per ce mooi te zijn.


    x



    mee eens gewoon dragen wat lekker zit

    Scene heb ik een shithekel aan, echte emo's [/wat ik eronder versta, gasten met iets langer dan gemiddeld haar, overwegend zwarte maar niet extreem alto kleding, dingen die ze zelf verder leuk vind, luisteren veel/bijna alleen maar emocore, screamo, posthardcore] vind ik wel tof, heb een paar vrienden die het gewoon echt zijn, superchille gasten, alto's in het algemeen stelletje hypcrieten 'blabla oh iedereen moet gewoon normaal tegen me doen ookal zie ik eranders uit blalala' en dan ondertussen wel naar meetings gaan en met al je andere toffe 'totaal niet andere' vriendjes rondhangen en vaak nog facking blij doen over je alto-zijn. Lief op man. :]


    Mew <3

    lichter aan sommige zij egt fake en dan vind ik het niet mooi maar somige willen zig zo kleden en zij het ook egt
    en zowizo houw ik niet van die hokjes van emo scene hip hop e.d. lata mens gewoon zijn wie ze wile zijn
    (dit is niet kwaat bedoelt op jouw maar ik word er een beedje gek avn dat bijna iedereen in hkjes denkt)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik vind het niet echt stijlen, emo sowieso niet, maar... het is meer wannabe gedrag. Niemand is hetzelfde, dus niemand kan dezelfde stijl hebben. Iedereen is verschillend, en heeft een verschillende stijl. Dat heet nou je eigen stijl.


    SimplePlanLove<3

    Emo kun je niet zijn, dat is een muziek genre.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik denk er niet eens overna wat ik draag, meestal gewoon iets van H&M fzo. Het boeit me niks, als mensen dragen wat ze leuk vinden, of niet. Als dat laatste het geval is dan is dat denk ik hun eigen probleem.. als sommigen vinden dat ze emo fzo zijn terwijl ze er alleen maar zo uitzien vind ik dat wel oke, het is hun eigen probleem dat iedereen ze fake gaat vinden.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind het wel mooi.
    Zelf ben ik niet emo ofso. Maar ik draag wel van die handschoentjes.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.