• Ja, dit is niet echt een gerucht omdat ze het zelf zeggen, maar ik weet niet waar dit topic behoort.

    Tokio Hotel hun volgend album is geen rock meer? Ik denk dat als je veranderd van stijl je juist fans zal kwijt raken. Maar goed, hier zegt Bill het dat het geen rock is en Tom zegt zelf dat ze iets nieuws willen proberen.


    Sorry als hier al een topic over is, dan sluit je deze gewoon maar.


    Edit; Let op Gustav, die jongen valt bijna in slaap. O.O


    You'll never dream alone. <3

    Maar weet je, op de site van de freerecordshop staat nog steeds dat hij 10 april uitkomt. Morgen dus.
    Dan had mijn moeder 't allang verteld, ze werkt bij de MusicStore :]


    Keep it secret.

    Ik heb Tokio Hotel nooit echt rock gevonden x']


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Hun vorige liedjes waren toch ook niet écht écht rock :)
    Ik bedoel; Nirvana, Foo Fighers, Nichelback,... Dat noem ik 'rock', Tokio Hotel is/was eerder een mengeling van pop-rock, misschien bedoel ze daarmee: "Geen rock"?


    007

    OMG? zouden die andere uit amerika de Jonas Brothers zijn? Ze zeiden dat ze daar een tour mee wouden beginnen en mee wouden samenwerken Ö


    Live your life.

    eerst luisteren naar die nieuwe cd als die er komt en dan kijke of ik het leuwk vin!
    maar Gustav viel egt bijna in slaap whahahaha!

    @ GoToTheHell,
    Ja echt hé, en wat me het meest op valt is dat hij in elk interview die slaap neigingen heeft of aan toont dat het saai is. :)


    You'll never dream alone. <3

    Ze zouden nieuwe dingen uitproberen. Nieuwe sounds en zo.
    Op 29 mei kun je hem kopen in de Fnac, dus koop hem dan en dan weet je het direct.

    ze wilde nieuwe dingen proberen
    maar mensen dit is al maanden bekent!