• Ja, dit is niet echt een gerucht omdat ze het zelf zeggen, maar ik weet niet waar dit topic behoort.

    Tokio Hotel hun volgend album is geen rock meer? Ik denk dat als je veranderd van stijl je juist fans zal kwijt raken. Maar goed, hier zegt Bill het dat het geen rock is en Tom zegt zelf dat ze iets nieuws willen proberen.


    Sorry als hier al een topic over is, dan sluit je deze gewoon maar.


    Edit; Let op Gustav, die jongen valt bijna in slaap. O.O


    You'll never dream alone. <3

    @ Prodigy,
    Weet ik niet, maar ik zie Bill eigenlijk niet echt met zo'n Tom pet op en dan R&B of Rap of dergelijke gaan doen. :X


    You'll never dream alone. <3

    hun vorige albums waren niet echt 'rock' het was meer tja.. pop/rock, lichtere rock. Ik denk dat ze met die nieuwe stijl, meer en hardere rock bedoelen. En wanneer ze, in het filmpje, zeggen "it's not rock" bedoelen ze dat de artiest(en) waarmee ze samen hebben gewerkt/gingen werken geen rock is/zijn

    @ UseSomeody,
    Kan, maar die zin van Tom vond ik nog al raar: "We also try something new." Want dan zeggen ze niet die mensen waarmee ze zullen samen werken, maar dan zegt hij 'we' en dat is denk ik de groep. :P


    You'll never dream alone. <3

    @ UseSomeody,
    Kan, maar die zin van Tom vond ik nog al raar: "We also try something new." Want dan zeggen ze niet die mensen waarmee ze zullen samen werken, maar dan zegt hij 'we' en dat is denk ik de groep. :P

    nee, da's waar, maar ik denk niet dat ze zo hard gaan afwijken van hun muziekstijl van hun vorige albums. Of het zo al R&B of HipHop moeten zijn ofzo.. en ik denk niet dat ze zo gaan veranderen :P

    Ik hoop dat het niet al te erg veranded howr...

    en Creative en ik gaan de samen in staking hea Jaimpjhe??


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    @ UseSomebody,
    Ik hoop het, want ik denk dat ik dan ga lachen als ik Bill hoor HipHop doen. xD


    You'll never dream alone. <3

    Ach, ik moet het eerst nog zien.
    Het is officieel: Het album laat nog even op zich wachten, de releasedatum is inderdaad verschoven. Naar welke datum kan ik niet achterhalen.
    En als het album zou komen op 10 April zou je 'm op verschillende cd-site's het album al kunnen reserveren, en dat kun je ook niet.


    -

    @ UseSomebody,
    Ik hoop het, want ik denk dat ik dan ga lachen als ik Bill hoor HipHop doen. xD


    wahahahaha me 2 xD dat lijkt me echt grappig


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    @ UseSomebody,
    Ik hoop het, want ik denk dat ik dan ga lachen als ik Bill hoor HipHop doen. xD
    oh God, ik ook :P

    @ Sensation & UseSomebody,
    Zou Bill dan ook Toms kleren gaan aan doen? En daar op het podiu staan HipHoppen. :X En dan staat Tom daar: "Neen Bill, dat moet zo niet." (N)


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk nu niet echt dat dit erg is, er zijn zoveel artiesten die expirimenteren. neem nu bv. Christina Aguaira, het is zo'n arieste, maar toch hebben veel van haar leidjes een andere stijl, bv fighter, en candyman. dus waarom zou tokio hotel dat niet mogen. ze moeten trouwens toch in de eerste plaats muziek maken waar in de eerste plaats zij zich goed bij gaan voelen hé ;)

    afwachte he :)


    So Wrong, It's Right <3

    Als het geen Klassiek of Countrey is ben ik tevreden :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Open staan voor nieuwe dingen.


    Your Butt is Mine!

    Maar weet je, op de site van de freerecordshop staat nog steeds dat hij 10 april uitkomt. Morgen dus.


    rules don't stop me