• Ben ik eergisteren achter gekomen.
    Een vriendin van mij ging naar zijn show toe. Zij heeft haar broer verloren, omdat hij zwaar gehandicapt was. (Ook wel 'mongool'.)
    Toen ze daar aankwamen hadden ze er al op gerekend dat ze weinig kans hadden op een reading. Maar ze kregen er wel een. En wat ze te horen kregen, echt, wow.
    Derek begon over een jongetje van 8/9 jaar die iets over een zonnebril zei. Laat de zonnebril van die vriendin nou net kapot zijn gegaan. Ook had hij het over waarom ze 3 tandeborstels had. Ze was laatst een tas aan het inpakken voor een scoutingkamp, en wist niet welke van de 2 'scoutingtandeborstels' ze mee moest nemen. (Daarnaast heeft ze ook nog een gewone)
    Verder was hij ook nog begonnen over de nieuw gebouwde keuken.
    En hij zei ook nog dat het jongetje nu dingen kon doen die hij eerst niet kon. Niemand wist daar dat hij gehandicapt was.

    Eerst geloofde ik niet in dit soort tv-programma's. Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Char en Uri nep zijn, maar hij, damn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    W00t,Joy, koel<33


    your eyes are like stars in the night.

    Ik geloof Derek wel, maar Char en Uri niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik kan niet volgen?