• Wat was jou meligste moment ooit?

    De mijne:
    Ik zat in een auto met 2 vriendinnnen en een bak kots want 1 van die vriendinnen had overgeven en die gene die had overgeven xzat bij het raam (Geblendeerde ramen ofzo). Op een gegeven moment deed ze het raam helemaal open en vergat ze de bak met kots vast te houden en al het kots vloog uit het raam op de auto achter onts!! XD!!!! Ik schoot in de lach en mijn 2 vriendinnen ook! die man zat keihard te schelden en met de ruitewisser alles schoon te vegen alleen dat hielp niet wamnt echt ze hele auto zat onder!! dat zagen we door ond gebledeerde achterruit raampje,dus hij kon onze gezichten en reactie's niet zien maar echt het was zo melig en goor! Ik heb bijna de hele autorit lopen laggen.

    Wat is jou meligste moment?

    Oh ik zat zo eens naast een jongen en die had krulletjesen die zat in wiskunde dus naast mij en hij was zo heelsan in zijn haar aan het draaien en ineens trekt ie een haar uit
    en die was toevallig zwart
    en dan zegt hij tegen mij
    "kijk een schaamhaar"
    maar het was wat luider dan verwacht
    en ik me zo inhouden om niet te lachen
    en de leerkracht kijkt zo raar naar mij
    en dan keken er nog een paar kinderen naar mij die het ook hadden gehoord met zo'n gezicht van owjéh
    en ik kon niet meer en begon daar te lachen lik een gestoorde
    en uiteindelijk hebben we de leerkracht moeten vertellen wat er gaande was x'D
    xNaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mijn meligste moment is ;

    ik was in de stad en ik dacht dat ik mijn vader zag lopen dus ik nam een sprintje en sprong op zijn rug en die man draaide om en ik had een dikke afgang :$ het was een andere vreemde man xD

    OMG! genant x'D en nu moet ik erom lachen en ik heb ook een trauma aan het woordje;


    WORST! x'D


    haha ik ben ook zoiets eens tegengekomen
    ik was zo in een winkel en een meisje leek zo op mijn vriendin
    en die had zoveel kleren in der handen en ik pak zowat kleren van der over omdat het er zoveel waren
    was het me vriendin niet maar iemand die er werkte -_-"
    echt genant om je daar uit te praten :$
    xNaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?