• Ik ben serieus is shock!
    Echt, mijn hond was buiten en hij begon te blaffen, dus ik ga kijken is die aan het vechten met een kat. En toen ging die de kat in de bek doen dus ik schop mijn hond en sla hem bij die kat weg, En toen liet die los. En toen duwde ik mn hond snel naar binnen en toen ging ik bij de kat kijken en toen leefde die nog dus ik snel de dierenarts bellen en toen ging die langzaam dood. Hij kon niet meer staan en lag daar zo. En ik zag hem/haar bloeden enzo en langzaam het buikje op en neer gaan tot die niet meer bewoog. Echt omg, ik zit hier kats te janken.


    Every tear falls down for a reason.

    Dat is idd wel zielig, maar het is misschien beter dat hij nu dood is, dat is fijner dan dat hij een week pijnlijdt een dan doodgaat.
    @MissShinoda
    In de natuur gaat dat ook zo, het ene dier kan alleen overleven als hij een ander dier dood,Het klinkt hard. Zo is de natuur gewoon.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    o_O wow echt erg
    and I understand your tears(K) zou ik ook wel doen dnk ik..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Arme kat =( en ik zou ook janken!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ohw. O.o


    A. ikmisje.

    Weetje, ik heb al een hekel aan honden, want die zijn eng en hebben een hekel aan katten, die ik adoreer. Mijn antwoord op dit topic : ik hààt honden (A)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wowie, daar kan ik echt niet tegen. >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    jeej echt zielig , maar ik heb eens een keer een kat gezien die lag helemal uitelkaar aan de weg kant.

    Oh das echt zielig voor de kat. Maar weet je, jij hebt echt nog je best gedaan voor dat arme katje en het is gewoon niet goed afgelopen. Maar jij kan er echt niets meer aan veranderen, want jij deed wat het beste was. Ik zou ook echt niet weten wat te doen. Sterkte meid! <3


    Tanya is de beste.