• ik loop al een hele tijd in een dipje, en loop nogal pissig. Dus moest ik van jullie zijn zou ik toch opassen met wat je zegt tegen mij, ik loop nogal snel geïriteerd.
    Danku.

    Reden staat op profiel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    De reden waarom ik pist loop staat op mijn profiel.
    @conspiracy.
    ik trap niet snel op mijn tenen, en je moet niet denken dat je mij zosnel klein kan krijgen. Maar ik zal eens slim wezen en je laten zeggen wat je te zeggen hebt en je te negeren.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ahg joh,ik begrijp u.Maar ik denk dat sommigen mensen hier op quizlet het nog al "leuk" vinden. Nja,laat u gewoon ni op u kop zitten ofso,ik begin mij ook te irriteren aan een aantal personen (;

    Damm jij schiet uit je kast MELIGXD


    Some angels have no wings.

    Haha --' Ben jij dáárom pissed? Uh like, zo behandeld iedereen mij en ik ben de blijheid zelve like dôh.

    Luister, als je raar en veis behandelt word trek je bek gewoon open! Klaar en laat je zelf niet zoo uit de ***** jagen jongen en gaat andere mensen niet afzeiken daar ken ik pissig op woorden^^


    Some angels have no wings.

    MIJ NIET GELATEN, KZIJN IER WEG KUTKINDERS.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    whatever


    None but ourselves can free our minds.

    JE mag niet scheldenXD


    Some angels have no wings.

    MIJ NIET GELATEN, KZIJN IER WEG KUTKINDERS.

    Joenge, gy neemt ier het risico om pissed te worden door dees topic te openen zenne. [:


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    Joenge, gy neemt ier het risico om pissed te worden door dees topic te openen zenne. [:


    Daar ben ik het wel, eerlijk gezegd, ook eens mee. (: En aan één kant weer niet, ze waarschuwt ons ook. :X


    You'll never dream alone. <3

    Jonge ze moet een keer de harde wereld onder de ogen te komen! zijn we ook van dit gezeik af de wereld is hard meis. zoo simpel...


    Some angels have no wings.

    Slotje, ruziezoekend topic


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg