• Hallow =3

    Ik heb dan dus een suggestie !
    Het lijkt me wat fijner als ze met rollenverdeling ,en series/quizzen promoten,dat TH hun eigen stukje krijgt enzz..
    Want kijk ik ben er geen fan van en als ik kijk bij series promoten zie ik bijna alleemaar TH ,terwijl ik voor ietsanders zoek.
    Niet beledigend etc.. bedoeld !


    x Alysha


    I'm REBELLIOUS

    En dan willen andere mensen dat JB ofzo gescheiden wordt.
    Ik stoor me daar eigenlijk helemaal niet aan ofzo :x
    Dus ik ben tegen.

    Je kan toch aangeven als je quiz wel/niet over Tokio Hotel gaat? Of bedoel je dat niet.. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jup :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Ohja ik moet eens beter lezen, ik snap wat je bedoelt en ik ben voor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja, ik heb ook liever TH apart. Want ik ben ook geen fan en je vindt ze overal. Al goed dat er al een filter bestaat;)
    oh ja en ik zou het ook leuker vinden dat je bij series enkele vragen moet invullen om een sfeer te scheppen en dus niet direct op verzenden te klikken en dan het verhaaltje te lezen. ik vind het nu zo op verhaaltjes lijken:(


    * ... together we reach more ...*

    Maarja eigenlijk maakt het me ook niet veel uit...


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben voor.. als ik bijv. willekeurig quiz zoek terwijl de filter aan staat krijg ik ze nog steeds ==*

    maar eigenlijk zouden er dan ook JB, twilight en HP filters moeten komen :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    jaah maar die zijn nog niet zo erg ,maar ik kijk bij quizzen promoten ,dan krijg ik bijna alleenmar TH en bij heel veel is er niks aangegeven dan staat er alleen een titel ,is verdoening van mijn tijd snapje.Van hp merk ik niet zoveel enzz..
    En die TH filter werkt nog niet echt !
    En als je bijv fast and furious opzoekt krijg je allemaal TH quizzen xd met bijv het woordje fast erin das irri !


    I'm REBELLIOUS

    Idd :'3


    I don't need words to feel those lips.

    nouja, misschien duid niet iedereen aan dat het over TH gaat en dan zal die filter ook niet veel uitmaken, maar het helpt toch al een beetje hoor...


    * ... together we reach more ...*

    jaah maar die zijn nog niet zo erg ,maar ik kijk bij quizzen promoten ,dan krijg ik bijna alleenmar TH en bij heel veel is er niks aangegeven dan staat er alleen een titel ,is verdoening van mijn tijd snapje.Van hp merk ik niet zoveel enzz..
    En die TH filter werkt nog niet echt !
    En als je bijv fast and furious opzoekt krijg je allemaal TH quizzen xd met bijv het woordje fast erin das irri !

    Het th-filter werkt een stuk beter dan vroeger in ieder geval. Toen kwamen ongeveel alle th quizzen erdoor, nu nog maar een paar:D


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hmm, nee. Niet bepaald.
    Verhalen zijn verhalen, wat boeit het als de hoofdpersoon opeens Bill heet? o.o
    xxoo.


    ok

    En dan willen andere mensen dat JB ofzo gescheiden wordt.
    Ik stoor me daar eigenlijk helemaal niet aan ofzo :x
    Dus ik ben tegen.


    Protège moi de mes désirs.

    En dan willen andere mensen dat JB ofzo gescheiden wordt.
    Ik stoor me daar eigenlijk helemaal niet aan ofzo :x
    Dus ik ben tegen.


    Wie du mir, so ich dir.

    gwn saai,maar op het forum zijn er toch al aparte topics enz voor TH .Of iedereen die iets met TH laat doen meot het erbij zetten ofzo.Want JB enzz.. daar merk je gewoon niet veel van en kom je niet veel tegen maar TH wel ><
    Als jullie het een beetje snappen !


    I'm REBELLIOUS