• Haaaiii ^^

    Ik wil dus een nieuw verhaal op quizlet zetten. Ik had al best lang het begin op mijn computer staan, en volgens mij ook op mn andere account (waar ik trouwens nooit meer opzit).

    [samenvatting]

    Takashi Nanami, is een ongelukkig meisje. Ze heeft al vaak proberen weg te lopen, maar kwam altijd terug. Maar dit keer, is ze vastbesloten dat ze wegblijft. Ze stapt op de trein en gaat naar Berlijn. Daar aangekomen huurt ze een kamer in een hotel, en als ze de volgende morgen wakker word, een kijkje in het hotel wil nemen in het hotel en verdwaald. Een jongen spreekt haar aan, en wijst haar de weg..

    Dat was het tot nu toe wel een beetje ^^
    Het zal wel over Tokio Hotel gaan denk ik, want ik was begonnen hiermee toen ik nog best wel obsessed was. Eventuele aanpassingen dat het GEEN Tokio Hotel verhaal word, zijn nog mogelijk ^^

    Willen jullie je mening geven of het een goed idee is of niet?
    Zal ik het op quizlet zetten?
    Gaan jullie het dan ook lezen :P

    Chuu~
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Prop hem maar hier op Q. (cat)

    Doen ! :]


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, nogal onorigineel. Like altijd hetzelfde: Een meisje is doodongelukkige, loopt weg, komt TH of een of andere jongen tegen en is daar gelukkig mee tot die jongen haar bedriegt en dan pleegt ze zelfmoord. Einde.
    Nogal standaard dus =X

    Nee, nogal onorigineel. Like altijd hetzelfde: Een meisje is doodongelukkige, loopt weg, komt TH of een of andere jongen tegen en is daar gelukkig mee tot die jongen haar bedriegt en dan pleegt ze zelfmoord. Einde.
    Nogal standaard dus =X


    I know x'] Maar daarom ook de mogelijkheid om er een andere band, of een gewoon verhaal van te maken ^^ Dus ik zou eventueel ook dat gehele Tokio Hotel eruit laten ;)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    I know x'] Maar daarom ook de mogelijkheid om er een andere band, of een gewoon verhaal van te maken ^^ Dus ik zou eventueel ook dat gehele Tokio Hotel eruit laten ;)


    Dat blijft kinda hetzelfde. Zelfde verhaallijn snap je? Heeft weinig te maken met dat er weeral TH zo inkomen n_n Maar als jij hem wil maken zal ik je niet tegen houden ^^

    (...)

    Dat blijft kinda hetzelfde. Zelfde verhaallijn snap je? Heeft weinig te maken met dat er weeral TH zo inkomen n_n Maar als jij hem wil maken zal ik je niet tegen houden ^^


    Okee ^^ Toch bedankt voor je reactie =)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks