• http://www.rtl.nl/components/shows/xfactor2/video/miMedia/2009/week06/do_renee_pushthatbutton.avi_plain.xml
    Die gast zit bij mij op school. Hij zingt echt keigoed, vind ik dan. Wat vinden jullie?


    Life is hard and then we die

    hij is best lekker =]
    mooie stem, maar die laatste noot was een beetje te hoog voor hem denk ik.


    BAM!

    Ik vind hem vreselijk zingen hij is zo gay als het maar kan nog erger dan iemand van mijn school. Het meisje uit mijn klas zingt beter naar 8 jaarlangmusical les, misschien moet hij maar zangles gaan nemen. Of de baard in de keel krijgen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goed maar kvind het ook niet echt zo goed

    Ja hij is ontzettend gay ='] maar hij zingt echt goed, vooral musicalzang. Hij heeft in Pietje Bell de musical gespeeld, en hij was, suprise suprise, Pietje Bell.


    Life is hard and then we die

    Ja hij is ontzettend gay ='] maar hij zingt echt goed, vooral musicalzang. Hij heeft in Pietje Bell de musical gespeeld, en hij was, suprise suprise, Pietje Bell.

    Eerlijk gezegt vind ik hem echt heel slecht, ik meen het.
    En ik wist niet dat Pietje Bell homo was?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, sorry, maar ik vond het echt niet goed. Echt niet. Soms was hij like niet mee met het ritme en zat hij naast de noten. Nope.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Godthank iemand die mijn mening deelt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Godthank iemand die mijn mening deelt!

    Hih^^ Maar neeh serieus, ik vind het echt slecht. Is die eigenlijk door geraakt? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hih^^ Maar neeh serieus, ik vind het echt slecht. Is die eigenlijk door geraakt? oO

    Een vriendin van mij zei van niet en die vond hem ook slecht ik zal wel even kijken hoop het trouwens niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Een vriendin van mij zei van niet en die vond hem ook slecht ik zal wel even kijken hoop het trouwens niet.

    Hoop het ook, want omg.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hoop het ook, want omg.

    Volgens mij niet maar ik kan het er niet uit halen. En de noten waren veel te hoog echt serieus dat is zo'n homo die denkt dat hij kan zingen maar het niet kan zo één heb ik ook op school. En nu heb ik niks tegen homo's.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Volgens mij niet maar ik kan het er niet uit halen. En de noten waren veel te hoog echt serieus dat is zo'n homo die denkt dat hij kan zingen maar het niet kan zo één heb ik ook op school. En nu heb ik niks tegen homo's.

    Ik weet wat je bedoeld. En ik snap je volledig. Wel snap ik niet waarom zo'n mensen dan meedoen aan een programma zoals X-factor oO Hopelijk heeft niemand hem wijsgemaakt dat hij kon zingen want das echt wel zielig :') Als je anderen moet geloven, komt het er altijd op neer dat je kan zingen, ookal is het niet zo --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik weet wat je bedoeld. En ik snap je volledig. Wel snap ik niet waarom zo'n mensen dan meedoen aan een programma zoals X-factor oO Hopelijk heeft niemand hem wijsgemaakt dat hij kon zingen want das echt wel zielig :') Als je anderen moet geloven, komt het er altijd op neer dat je kan zingen, ookal is het niet zo --'

    Ja serieus :'D Belachelijk, dat hij in Pietje Bell de hoofdrol heeft kunnen spelen. AATME NIET LACHEN. elfsik kan beter zingen 8D Echts triest neem het eerst eens op en luister het terug en je merkt wel hoe slecht het is! Maar ik ga slapen ben dood op!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja serieus :'D Belachelijk, dat hij in Pietje Bell de hoofdrol heeft kunnen spelen. AATME NIET LACHEN. elfsik kan beter zingen 8D Echts triest neem het eerst eens op en luister het terug en je merkt wel hoe slecht het is! Maar ik ga slapen ben dood op!

    Echt, ik snap dat niet. Pietje Bell is keicool, maar hij niet! En kan echt niet zingen --' Slaapweeeeel! ^^ Ik ben dan ook door, echt moe jong. x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vind het toch beter dan Laurens[==' die zit bij mij op school; Laurens..]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.