• Hoi.
    Nou, gisteren hadden wij vastenvoettocht. Dat wil zeggen jezelf helemaal irriteren en doodmoe wandelen voor het goede doel terwijl je al geld hebt ingezameld. Nergens voor nodig dus, maar het was verplicht.
    Enfin, ik kwam samen met m'n zus en dr vrienden aan op school en voelde iets langs mijn been druipen. Ik dacht van; Zal niets zijn, we negeren het gewoon. Opeens zei één van de vriendinnen van mijn zus: Euh Annelies, je rugzak druipt en je broek is helemaal nat. Ik van: What the fuck O.O Hoe kan dat?! Bleek dat mijn flesje water, dat mijn moeder er had ingestoken, nog open stond. Dankje mam, voor de late leuke één april grap >< Mijn GSM is wel naar de bom, goddamn --'
    X

    Moehahahaha :'D


    All was well.

    Omg. °-°
    Had ik ook eens met een flesje Sprite. En dan gaat dat zo plakken. x.x

    whow, dat is echt wel een kutgrap:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Aaah nee! Da's echt balen man!
    Daar gaat je gsm dus ==' Geluk dat er nog geen andere belangrijke dingen in staken die ook niet nat mogen worden ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Thats why i hate that day!

    Mijn MP3 zat erbij, gelukkig werkt dat ding nog wel. Maar ik krijg wel een nieuwe GSM van dr, dat heeft ze net gezegd :Y)

    Mijn MP3 zat erbij, gelukkig werkt dat ding nog wel. Maar ik krijg wel een nieuwe GSM van dr, dat heeft ze net gezegd :Y)

    Ooowh gelukzak, wie weet krijg je nu een veel betere gsm dan dat je eerst had! Maarjah ze is eigenlijk ook half verplicht om een gsm te kopen voor jouw x'D Zo'n domme 1 april grap.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn MP3 zat erbij, gelukkig werkt dat ding nog wel. Maar ik krijg wel een nieuwe GSM van dr, dat heeft ze net gezegd :Y)

    Met kabeltje sign.

    (...)
    Met kabeltje sign.


    Ofc. met kabeltje _O_

    (...)

    Ofc. met kabeltje _O_

    Brave dog. (doeg)

    Bah, dat is like heel erg balen.


    Tanya is de beste.

    Ochaarme. Kutmoeder van Lies.

    Ik heb geen een 1 april grap gehoort of gemaakt. xD
    Maar dat is wel kut. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    dat is zeeeer kut. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ocharme. :'D


    A. ikmisje.