• heey, ik heb da laatste tijd opgemerkt dat er meer en meer fans nu geen fans niet meer zijn, vele'n deden gewoon mee,omdat iedereen een fan was! maar ik ben er van overtuigd dat er hier wel nog echte die-harde-fans zijn! op tmf is er elke dag de -> dag top vijf, en nu staat Tokio Hotel daar een hele tijd op 2,wat in het begin helemaal niet zo was, ze stonden weken zelf maanden op de eerste plek en nu is dat niet meer zo! ik wil daar graag verandering in brengen!
    mensen stem alstublief allemaal op Tokio Hotel!
    http://www.tmf.be/v4/tv/dagtop5
    we zullen blij zijn dat ze nog eens op 1 staan en dat ook terug een tijdje blijven!
    liefsx

    Nogmaals, die hard fans zijn er nooit geweest. Die komen pas boven op het moment dat TH iets ernstigs overkomt en zij als enige trouw blijven. Dán merk je pas wie de echte fans waren en voor wie het enkel een obsessie was.

    Gestemd ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik stem al iedere dag om ze terug op 1 te krijgen(A)

    Nogmaals, die hard fans zijn er nooit geweest. Die komen pas boven op het moment dat TH iets ernstigs overkomt en zij als enige trouw blijven. Dán merk je pas wie de echte fans waren en voor wie het enkel een obsessie was.

    Wederom: I totally agree


    I clicked my heels and wished for you.

    Nogmaals, die hard fans zijn er nooit geweest. Die komen pas boven op het moment dat TH iets ernstigs overkomt en zij als enige trouw blijven. Dán merk je pas wie de echte fans waren en voor wie het enkel een obsessie was.

    Wederom: I totally agree

    Me too


    Why don't you break my heart

    Oeh :'D
    Ik heb het ook altijd bij het juiste eind. (H)
    :') [/ego hier ofzo]

    Ik stem al iedere dag om ze terug op 1 te krijgen(A)

    :D

    Oeh :'D
    Ik heb het ook altijd bij het juiste eind. (H)
    :') [/ego hier ofzo]

    Haha, je bekijkt het vanuit het juiste standpunt:P


    Why don't you break my heart

    Hmhm ja weetik :'D [/dit klinkt echt té zelfingenomen aber het is wel zo]
    Kwestie van filosoferen.

    Ik ben nog fan, maar ik hou me gewoon niet met de haters bezig

    en de meeste fans worden nu rustiger 'en normaler' het werd wel tijd xD

    Nogmaals, die hard fans zijn er nooit geweest. Die komen pas boven op het moment dat TH iets ernstigs overkomt en zij als enige trouw blijven. Dán merk je pas wie de echte fans waren en voor wie het enkel een obsessie was.
    Waarom ben ik het ALTIJD met jou eens? :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik probeer ook elke dag te stemmen !!

    Vandaag is het okee !


    Even bad men love their mothers -

    Nogmaals, die hard fans zijn er nooit geweest. Die komen pas boven op het moment dat TH iets ernstigs overkomt en zij als enige trouw blijven. Dán merk je pas wie de echte fans waren en voor wie het enkel een obsessie was.
    Waarom ben ik het ALTIJD met jou eens? :'D

    Je bent niet de enige xD


    death to the one at the end of the serenade.

    eéns een fan altijd aan fan!<3

    Nogmaals, die hard fans zijn er nooit geweest. Die komen pas boven op het moment dat TH iets ernstigs overkomt en zij als enige trouw blijven. Dán merk je pas wie de echte fans waren en voor wie het enkel een obsessie was.

    ni akkoord !!
    ik ben alty al harde fan geweest en ni alleen vanaf dat er hun iet ernstig overkomt!