• Ik had een goeie vriend. Die was verliefd op een meisje en dat merkte ik. Dus ik zeg dat tegen hem. Hij word boos. We maken het goed. Een paar weken later zijn die twee samen. Ik feliciteer me. Het meisje lacht met me grapjes. Hij word jaloers. Hij stookt ruzie. Zijn vrienden keren zich tegen mij en tegen mijn andere vrienden ( ja ik heb eigenlijk twee groepen vrienden ). 4 september goedgemaakt. Jongen zegt dat het uit is. Ik word op meisje. Later weet meisje dit. Ze zegt niet echt iets. Mijn vriend reageerd geshockeerd wanneer hij dit te weten komt. Drie dagen later spelen we Waarheid, Durven, of Doen met hem en de meisjes. De vraag is ' zou je het aanmaken met het ' meisje ' als je de kans terug kreeg? ' waarop de jongen antwoord ' ja ' dus ze zijn weer een koppel. Mijn hart is gebroken maar ik laat het niet merken. De jongen ( vriend ) wist dat ik op haar ben en kust haar voor mijn ogen. Later ontdek ik dat ze een jaar samen zijn en dat ze nooit uit elkaar waren.. Dus dat hij het hele jaar al tegen me liegt.. En het meisje ook.. En nu; ben ik weer helemaal verliefd op dat meisje. Als ze lacht smelt mijn hart gewoon en ze is zo vriendelijk tegen me

    :(:S


    Take my hand tonight

    Wooow... Laat dat wijf... Ze is het niet waard als ze nu al liegt :S


    Your make-up is terrible

    'chame..
    Echt waar. Ik leef met je mee.
    Sterkte :|


    everything you imagined, and more...

    Ooh jongen toch .. Laat haar gaan ! Er zijn er meer dan genoeg in de wereld ! En ik weet dat het moeilijk is en dat het heel veel pijn doet, maar je moet. Anders blijf je je triest voelen en blijf je hopen .. Je vind echt ooit wel een meisje dat perfect gij je past, in de plaats van zo'n bitch die tegen je liegt !
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Leave them both.


    ok

    gezellig =d
    ik zou ze uitschelden, en hun irriteren enzu .. xd'


    None but ourselves can free our minds.

    waarom open je hem weer opnieuw? niet genoeg medelijdende reacties gekregen op dat andere topic van paar dagen geleden ? ><
    ontopic: zielig ja.
    (ja ik ben geirriteerd ;d )


    -

    waarom open je hem weer opnieuw? niet genoeg medelijdende reacties gekregen op dat andere topic van paar dagen geleden ? ><
    ontopic: zielig ja.
    (ja ik ben geirriteerd ;d )

    nou ja sorry hoor fuck you serieus ik meen het doe niet zo je hebt dit nooit meegemaakt, bitch.. ik hoef geen medelijdende reacties ik hoef raad en dit was niet wat ik zocht


    Take my hand tonight

    waarom open je hem weer opnieuw? niet genoeg medelijdende reacties gekregen op dat andere topic van paar dagen geleden ? ><
    ontopic: zielig ja.
    (ja ik ben geirriteerd ;d )

    wilde ik net vragen ^^
    Goed dat je het zei.
    Maar je hebt gelijk, dat meisje en die vriend zijn zielig


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    nou ja sorry hoor fuck you serieus ik meen het doe niet zo je hebt dit nooit meegemaakt, bitch.. ik hoef geen medelijdende reacties ik hoef raad en dit was niet wat ik zocht


    (vind joun reactie grappig) nee liever geen fuck you en wtf ga jij me vertellen dat ik dit nooit heb meegemaakt, weetjijveel? ôo
    en in je andere topic stond ook raad had je daar niet genoeg aan dan?


    -

    (...)

    (vind joun reactie grappig) nee liever geen fuck you en wtf ga jij me vertellen dat ik dit nooit heb meegemaakt, weetjijveel? ôo
    en in je andere topic stond ook raad had je daar niet genoeg aan dan?

    jawel maar nu ben ik terug verliefd op dat meisje :(


    Take my hand tonight

    (...)
    jawel maar nu ben ik terug verliefd op dat meisje :(

    Het enige dat je kan doen is haar proberen te vergeten .. G niet meer met haar om ofzo ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    > slotje.
    Geen twee topics over één en hetzelfde graag.
    Dan moet je maar zorgen dat ze nog antwoorden op je ander topic, maar dan wel zónder spammen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay