oke je zegt gewoon welke kleren je nu draagt ik draag een zwarte skinny en een hello kitty topje
@Kathleen
Een zwart vest, een zwarte broek
No growth of the heart is ever a waste
een blauwe wijde broek,een grijs t-shirt,een bandje met blokjes op.Een roze onderbroek met sterretjes :'D En blauwe kousen :'D
- grijze skinny - sokken - underwear - zwart hemdje - paarse trui met hondje ('kiss me.. 'cause I'm cute)
I clicked my heels and wished for you.
Leren broek, zwart topje, knielaarzen
pyjamabroek & paarse trui & ondergoed en sokken
The aliens are attacking from mars! ö
Uhmm zwarte sokken, een blauwe jeans broek, en blauwe T-Shirt van de school [Moesten vandaag in uniform komen] en een blauw/zwarte trui erboven.
Zwarte skinnyjeans, zwart topje, Wit shirtje met goud doodskopje erop, ondergoed en sokken , en veel sieraden
Hello Kitty Pyjama ^^
Gilles (ll)
Lalala .. me alledaagse kleren .. Zwart t-shirt met een paars eronder .. en spijkerbroek met laag hangend kruis [een skinny] en me vans n__n
Because Nobody Love's
grijze pull met een lekkerzittende spijkerbroek omdat het vakantie is
Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...
ondergoed, zwart hempje, geel-zwartgevlekt vest en een skinny
I am an idiot, I move.
totally skater ehmm van top tot teen mn punk rock pet shirt 3 kettingen een skaterbroek [spijker] + riem nog een riem 2 zweetbandjes 1 handschoentje sokken en met over secci allstars ja en ondergoed ¬¬
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
Zwarte wijde broek met rood/ wit topje (wel over men buik:P zwart vest en witte soken(cool)