• Ja,vanaf volgend jaar ga ik waarschijnlijk deeltijds onderwijs doen omdat ik gewoon schoolmoe bent. En de leerkracht zei dat je tot je 16 verplicht bent voltijds onderwijs te volgen. En doordat ik in de grote vakantie lekker 17 word,ben ik niet meer verplicht om voltijds naar school te gaan ^^ maar weet iemand misschien een leuke opleiding dat ik dan kan nemen bij dat deeltijds onderwijs?^^ [ik volg nu kantoor,dus komt ni af me kantoor he x'D (ooh nu durf ik wel gokken dat er iemand af komt met kantoor ö)]

Ik vind deeltijds onderwijs stom.

The soul needs autumn.

Misschien hea,
    zou je KANTOOR kunnen doen!

Nee ik heb geen idee van al die opleidingen. Ik weet alleen dat ik ooit op een dag parapsycholoog ga worden, ik zie wel hoe. :Y)

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik vind deeltijds onderwijs stom.

gnaha ^^ ik ni, en da is voor mij de beste oplossing x)

(...)
    gnaha ^^ ik ni, en da is voor mij de beste oplossing x)

Maar je gaat later vast spijt krijgen, er zijn echt veel mensen die rond de 16 jaar schoolmoe worden.

The soul needs autumn.

(...)
    Maar je gaat later vast spijt krijgen, er zijn echt veel mensen die rond de 16 jaar schoolmoe worden.

ik weet dat ik nu verder doe met school dat ik er later spijt van ga krijgen. Ofwel gaan ze met mij praten,veel ga spijbellen als ik verder blijf doen (;