• Hoii ! =]]

    Ja ik heb dus een vraag.Kijk als je vraagt aan mensen vind je dit een goed idee voor een serie? vinden ze het niet leuk meer omdat het over TH gaat,en dat al te vaak gebruikt is. Maar waar moet het dan anders overgaan inplaats van over TH.?

    Wat vinden jullie leuk om in een serie te zien,BEHALVE TH? omdat dat tog al zo standaard is?

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik lees vooral over mensen waar ik fan van ben, fanfiction dus. :'D
    Maar weetje, ik lees niet graag over gewone mensen want ik zit niet op Quizlet zodat ik over gewone mensen kan lezen, daarvoor kan ik evengoed naar de bib gaan en een boek kiezen, dan hoef ik ook niet zo lang te wachten op een nieuw deel, ik zit op Quizlet zodat ik verhalen over mijn "idolen" kan lezen. :'D
    Dus ik vind het stom dat als iemand vraagt over wie een story moet gaan, het standaard antwoord dan 'een gewoon persoon' is.

    Twilight is ook wel wat over, en van Harry Potter en Jonas Brothers, en ik zag ook wel wat van Japanse bands ofzoiets en ook van Cinema Bizarre. (:
    En heb er 2 ofzo van Emilie Autumn gezien. ^^


    -

    Eisblumen schreef:
    Real Life.


    None but ourselves can free our minds.

    Weetje, eigenlijk maakt het niet uit, zolang hij maar goed is. :x


    None but ourselves can free our minds.

    ik schrijf over Paramore


    death to the one at the end of the serenade.

    look ik ben niet fan van th,, dus als ik een verhaal met bill en tom zie zou ik er niet snel op gaan klikke, miss met Iris en Robin BIJV!. wel..^^ xd


    --

    geen dn voor mij xD
    mr der zijn jb,cb,twilight,kp-fans dus maak daar iets over?xD of Fraulein Wunder? daar zijn ook heel wat fns van, en by myn wtn is er nog niemand 'n serie over begonne :P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Over.. dingen die mij interesseren. Ja, ik weet het: dit is heel vaag. Maar meestal vind ik verhalen van nobody's die in benarde situaties komen en die zich ontpoppen tot helden heel mooi om te lezen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 16:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Om te lezen én om te schrijven hou ik van doodnormale personages, Tom Kaulitz, Danny Jones of Dougie Poynter.

    Edit: Mensen vinden dat het tegenwoordig heel ingewikkeld is om nog een origineel onderwerp te vinden, maar ik, en ik denk ook velen anderen, vind die standaard verhalen juist leuk om te lezen. Maar het ligt aan de manier hoe het geschreven is, als het een standaard/voorspelbaar hoi - seks - doei verhaal is dan vind ik het niet leuk, maar als de spanning erin word gehouden en/of alles uitgebreid uitgelegt word vind ik het super om te lezen!
    Maar back to the point, standaard verhalen zijn leuk. Mét Tokio Hotel [o.i.d] of zónder Tokio Hotel, ik vind het leuk.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 17:07 ]


    a figment of your imagination

    je kan het over animee doen :S

    over anime xD


    You Lack Hatred

    Mensen die problemen hebben.
    -drugsverslaafden, alcoholgebruikers
    -mensen met zelfmoordpogingen.
    Hier kick ik op, deze dingen vind ik leuk om over te lezen.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nena las ik, ehm Cinema Bizarre. En verder, niet iets waar ik op kan komen. Harry en Draco slash. Dat was het wel zo'n beetje denk ik.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Over Mcfly -> Danny Jones.

    Maar Tokio Hotel -> Tom Kaulitz is ook wel goed, het maakt mij niet uit of het zo'n standaard verhaal is. Als er maar een goede verhaallijn in zit en het met goed ABN geschreven is.


    a figment of your imagination