• Heey mensen!
    De titel zegt het al ;
    Iedereen dat mijn Quizlets maakt, lees dit ff want het is BELANGRIJK!

    Het zit namelijk zo :

    Mijn Quizen worden zo weinig gedaan dat ik het overweeg om ze ALLEMAAL te verwijderen!
    Dat wil dus zeggen dat :
    Jij als Nicole Richie's dochter Ft Th

    [TH]My Faboulus Life. I Have Everything... But I Miss That One Special Thing...

    Does This Darkness Has A Name?

    [TH] You Said You Love Me But That Was A Focking Lie!

    [TH] The Heavenly Sound Of A GuitarSolo

    Weggaan!
    Sorry voor diegene die ze maakte en die er rolletjes in hadden maar ze worden echt té weinig gemaakt en als ik reclame maak doet toch niemand ze.

    I'm So So Sorry!
    Plz Don't Hate Me Now :(
    Het moest gewoon....

    Xxx-Mii(H)

    ke ik begrijp je wel, Char.<33


    *He's the one.

    neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiin!!!!!!!nie weg doen ! :(
    Maar begrijp je wel :'(


    You'll never dream alone. <3

    Jij als Nicole Richie's dochter Ft Th
    Deze is toch niet weinig gemaakt??
    De 1ste is 127X gemaakt :8


    You'll never dream alone. <3

    Tuurlijk niet :)


    It's all for you, my butterfly.

    Jij als Nicole Richie's dochter Ft Th
    Deze is toch niet weinig gemaakt??
    De 1ste is 127X gemaakt :8


    Jah de eerste wel

    Maar de nummer 17 [die staat er al super lang op]
    Nog maar 10 keer...

    Maar voor de mensen die het erg vinden
    Er is nog hoop
    Want als ik terug inspiratie heb voor een nieuwe komt die er zeker!

    Uhmmm mensen ;)

    I ga zometeen een topic openen waar je ideetjes kan droppen voor een nieuwe quizlet :)

    Nu kan je denken van : Omgawd, ze verwijdert eerst al haar Quizlets maar wil nu al direct een nieuwe beginnen.

    Uhuu ik ben zo,
    Maar het is gewoon, als je een ideetje dropt kan je een rol krijgen ;)

    en zo hoop ik ook dat je misschien eentitel kan droppen en misschien word die serie dan meer gemaakt :)

    xxx(H)

    Wel jammer, Maar ik begrijp het..
    Je zegt dat 10 keer weinig is, maar mijne worden maar 3 keer of 4 keer \5 keer gemaakt..

    O:P


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wel jammer, Maar ik begrijp het..
    Je zegt dat 10 keer weinig is, maar mijne worden maar 3 keer of 4 keer \5 keer gemaakt..

    O:P


    NJah dat is ook zo ies als mij ;)

    Maar uhmm chickiie!!

    Take a look at my new topic ;)

    Die ik er nog moet opzetten xD

    Wie weet krijg je wel een rolletje ;)

    xxx

    weetjeee van die quizen was het vast heeel erg zondeee! dat je se heb verwyderd mááár als je maar niet His Love Was Just An illusion, Now I'm Nothing But A Toy For Them.[TH] ! niet wist :O!
    okee !?(A)
    dikke kus xX. mich

    weetjeee van die quizen was het vast heeel erg zondeee! dat je se heb verwyderd mááár als je maar niet His Love Was Just An illusion, Now I'm Nothing But A Toy For Them.[TH] ! niet wist :O!
    okee !?(A)
    dikke kus xX. mich


    Haha nee die verwijderik niet ;)

    M'n eerste staat er nog maar van gistere op en is al meer dan 20 keer gedaan :D
    En ik ga nu aan het derde deel beginnen :P

    Ik snap het wel, zelf ben ik ook met m'n series (op t profiel van amanthlover) gestopt omdat ze bijna niet werden gemaakt. Maar er zijn ook zooo veel quizen op quizlet, dat het steeds moeilijker wordt om een quizlet te maken die veel mensen maken;). Wel jammer..:(.

    Weet je? Je moet ze niet maken voor de reactie, maar gwn omdat je het zelf leuk vind om te doen. En er zal altijd wel iemand zijn die je verhalen leuk vind en ze volgt, maar als ik jou was zou ik één van je series houden [degene die je het leukst en best vind] en daar dan mee verdergaan, de rest verwijderen én een neiuwe maken als je dat wilt :]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weet je? Je moet ze niet maken voor de reactie, maar gwn omdat je het zelf leuk vind om te doen. En er zal altijd wel iemand zijn die je verhalen leuk vind en ze volgt, maar als ik jou was zou ik één van je series houden [degene die je het leukst en best vind] en daar dan mee verdergaan, de rest verwijderen én een neiuwe maken als je dat wilt :]


    Njah daar is het te laat voo.
    MAAR IK HEB WLLLL een nieuwe seri =)

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, doe ze niet weg! Ik volge ze! x


    ' Yes, music is the new religion_