• ben ik te stil op quizlet?

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

Weetniet?

I don't need words to feel those lips.

Ik vind jou topics een beetje irriterend, toch over dit. Volgens mij is dit kinda offtopic (nerd)

Ik vind jou topics een beetje irriterend, toch over dit. Volgens mij is dit kinda offtopic (nerd)

hmm, oké dan zet ik niets meer op het forum en ga me focussen op mijn quizen.

neu, ik bedoel niet dat je niets meer op het forum mag zetten. Bedoel gewoon: Om de minuut open jij een topic en dan staat er één zin in :X

neu, ik bedoel niet dat je niets meer op het forum mag zetten. Bedoel gewoon: Om de minuut open jij een topic en dan staat er één zin in :X

niet om de minuut.

Ach, als het in één zin duidelijk kan worden gemaakt, wat is dan het probleem?
    En ontopic: ik heb geen idee of je te stil bent, dat is iets wat jijzelf moet besluiten:Y)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

weet niet ?

XoXo <3

&#9829; I am Satan's Angel.

ik ken je niet?

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Euhm, like i don't know you. And I don't care fso? Als je veel topics opent en reageert op topics ben je niet stil.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

HEE dat doe ik ook soms

maar mijn topics zijn geniaal. =']

en Hoezo moet ik weten of jij te stil bent op quizlet x_x ik vind het best wel een rare vraag naar mijn mening.

We can only learn to love by loving.

Je bent in ieder geval snel op je tenen getrapt ><.

-

Weet niet.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Ik ken je niet echt, ofzo?

Tanya is de beste.

Je bent in ieder geval snel op je tenen getrapt ><.

ik noem zoiets aangebrand ='] maar ik moet maar is gaan ik ga pinnen x_x en naar stomme lui toe

We can only learn to love by loving.

Dunno.. zoiets valt me niet op.

No growth of the heart is ever a waste