• Oke,ik weet iet of er al een topic over is want ik was te lui om te zoeken.Maar wie gaat er wat uitspoken met 1 april?
    Edit; Morgen word mijn haar weer gekleurd,ja er word weer blond opgezet,neen dat is geen grap. Alleen hoop ik dat die kapster niet de geweldige grap in haar hoofd heeft om er blauw ofso op te zetten!ö

    Duuuh -gayhand-
    En ik noem hem..
    euh..

    Mathieu.:Y)

    Wat een naam.o.o


    Cómo no te voy a querer..

    Zo heet een njammie boy op ketnet:Y)

    Dacht ik het niet.;D


    Cómo no te voy a querer..

    *fluit in het rond*

    Ik heb dadelijk musical en moet daarna weer naar school tot half 5. Was dat maar een grap!


    Think before you act.

    Neuj ik heb examens
    en ik haat 1 april echt O.o


    Heb geen examens, maar heb echt een schijthekel aan 1 april en zijn medegedingesen. Like mijn zus kwam vanmorgen naar mijn bed met één van dr één april grappen. Ik lag nog te slapen want ik heb geen school, gaat die daar dr grap uithalen >< Kutmens.

    Ik ga een vriend bellen. net alsof doen dat ik Daniel Lippens ben van Slam FM en zeggen dat hij de Slambox heeft gewonnen :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ben nog steeds ziek. Dus ik kan niks doen --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb daniëlle nou al 3x gezegt dat haar veter los zit, elke keer trapt ze er weer in :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn mama is vandaag jarig :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn mama is vandaag jarig :Y)


    Mijn mama is 13 april jarig :Y)
    [/héel interesant]


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    Mijn mama is 13 april jarig :Y)
    [/héel interesant]

    Mijn halve familie verjaart in april x')
    eentje op 1, eentje op 7,eentje op 8,en eentje op 9 en nog een paar op het eind o.O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol ik word gebelt met: Je gulp staat op, je veter zit los, je mascara is uitgelopen. Door iemand die op school zit, en ik niet :Y)


    Your make-up is terrible

    Neuj ik heb examens
    en ik haat 1 april echt O.o

    Proefwerkweek ><
    Dus idem.


    No growth of the heart is ever a waste