(...)
bij Camille en Joke en Jinse en Jana ook > <
& Fisherd, [vindikzo'nleukenaam], waar woon jij ? :'D
Omg TanyaKIP (ja nog een dier erbij).
Ik ben Lindsey, Like ik ben met jou naar ToHo geweest 2keer, naar TMF en ga met jou naar Enrique Iglesias en de Jonas Brothers, ik ben al metjou naar Wijnegem geweest en Turnhout en jij weet niet wie ik ben Ö.
Oké, onze vriendschap is nu definitief voorbij.
TnyaSlakPaardSchaapHondKip.
(...) Omg TanyaKIP (ja nog een dier erbij).
Ik ben Lindsey, Like ik ben met jou naar ToHo geweest 2keer, naar TMF en ga met jou naar Enrique Iglesias en de Jonas Brothers, ik ben al metjou naar Wijnegem geweest en Turnhout en jij weet niet wie ik ben Ö.
Oké, onze vriendschap is nu definitief voorbij.
TnyaSlakPaardSchaapHondKip.
Ik heb bijna geen tijd, Ik ben de eerste week in Engeland en de tweede week komt mijn vriendin drie dagen en dan moet ik nog met Joyce afspreken, en omg ik heb bijna geen tijd, ><
@ xJoey: Ik vind herenthout eigenlijk al redelijk ver van Mechelen.
@ Skitt voor jouw geldt eigenlijk hetzelfde
'k vind zelf ook dat ik niet dicht bij Mechelen woon dusja^^
Ik woon vlakbij Undisocered :'D Maar zij woont dan ook in de kamer boven me x'D
En ik woon relatief gezien ook dicht bij Skitt (en eigenlijk zowat heel België en Nederland als we in relatief spreken, maar 'k bedoel dus nja redelijk dichtbij ofzo) 'k woon maar op minder dan een halfuurtje fietsen van haar
If you had never come out of the blue, I would've stay
@ xJoey: Ik vind herenthout eigenlijk al redelijk ver van Mechelen.
@ Skitt voor jouw geldt eigenlijk hetzelfde
'k vind zelf ook dat ik niet dicht bij Mechelen woon dusja^^
Ik woon vlakbij Undisocered :'D Maar zij woont dan ook in de kamer boven me x'D
En ik woon relatief gezien ook dicht bij Skitt (en eigenlijk zowat heel België en Nederland als we in relatief spreken, maar 'k bedoel dus nja redelijk dichtbij ofzo) 'k woon maar op minder dan een halfuurtje fietsen van haar