• Hoii allemaal,
    Drugs. Iedereen weet wel wat het is en wat het inhoud. Sommigen van jullie zijn ertegen, anderen staan er gewoon tegenover, nog anderen gebruiken het zelf en de anderen hebben geen mening. Ikzelf heb eigenlijk nogal wat vrienden die wiet roken, en soms wel eens snuiven, maar wat vinden jullie daarvan? Hoe staan jullie tegenover drugs? En hebben jullie het zelf al eens gebruikt uit nieuwsgierigheid of als gewoonte?
    Dit topic dient dus om iedereens mening aan te horen, wat die ook is. Geen gezeur op elkaar dus, gelieve ^^

    x'.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    het feit dat het hersencellen venietigd? =='
    klinkt niet gezond
    Het feit dat het 'hersencellen vernietigd'. Alsnog, wie kan dan bepalen dat drugs slecht is ? Dat kan toch alleen jijzelf?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ja, jij bent heel braaf ^^


    jij niet dan ? :'D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)Het feit dat het 'hersencellen vernietigd'. Alsnog, wie kan dan bepalen dat drugs slecht is ? Dat kan toch alleen jijzelf?

    nietes, dat is bewezen


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    slecht ofcourse, maar in sommige gevallen.. triest.. Al die mensen die al van vroeg af aan mishandeld zijn.. kijk voor sommige is het haast vreemd als ze het niet zouden doen. Die hebben gewoon té veel meegemaakt.. En bij sommige is het met stoerdoenerij begonnen ik vind dat zó abnormaal erg dom! damn stoer hoor dt je verslaafd bent ==*

    En voor sommige mensen die dan afkicken die van die erge problemen hebben heb ik echt veel respect. Om even een bekend voorbeeld te nemen, Neem Chester Bennington. Hij zat van zijn 11e tot zijn 17e aan de cocaine en hij is door zijn oom {en vader?} seksueel mishandeld en hij is opgegeroeit in zo'n phoenix wijk ergens in america.. kortom he had big problems. Maar híj heeft zijn leven wel kunnen beteren. En na is hij een super geweldige zanger heeft maar liefst 4 kinderen en een lieve vrouw.. Hij rookt nog steeds joints naja weetje het is minder erg als coke! en daarbij de pijn die je een jeugd opbouwt gaat nooit helemaal weg, het kan verouderen, minderen, onderdrukt worden.. maar het gaat nooit weg.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    nietes, dat is bewezen
    Het is 'bewezen' dat het hersencellen vernietigt. 'het is bewezen dat je dood kan gaan van een auto ongeluk'..

    Ik denk dat alleen jijzelf kan bepalen of schadelijk is ja of nee.
    Wat andere ook wetenschappelijk proberen te bewijzen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Wahah >< Ik moet echt de hele tijd lachen! oO :'D


    Ghehe ik ook ;p en ik deed dingen wat ik normaal gezien niet gedaan zou hebben enzeu xd


    -

    (...)Het is 'bewezen' dat het hersencellen vernietigt. 'het is bewezen dat je dood kan gaan van een auto ongeluk'..

    Ik denk dat alleen jijzelf kan bepalen of schadelijk is ja of nee.
    Wat andere ook wetenschappelijk proberen te bewijzen.

    Dat is echt de domste redenering die ik ooit heb gehoord ==' Snuif-ze he?

    Het ís schadelijk dat is wel degelijk bewezen. Je bepaald niet zelf of je lichaam ervan kapot gaat want dat gaat het gewoon.
    Of je het neemt moet je zelf weten, maar slecht is het sowieso.

    Het is niet voor niets zo dat mensen die veel blowen hun kortetermijngeheugen verliezen.

    Damn O.ô

    (...)
    Dat is echt de domste redenering die ik ooit heb gehoord ==' Snuif-ze he?

    Het ís schadelijk dat is wel degelijk bewezen. Je bepaald niet zelf of je lichaam ervan kapot gaat want dat gaat het gewoon.
    Of je het neemt moet je zelf weten, maar slecht is het sowieso.

    Het is niet voor niets zo dat mensen die veel blowen hun kortetermijngeheugen verliezen.

    Damn O.ô

    Het is dom op de manier waarop jij het bekijkt.
    Het is misschien 'schadelijk' voor je lichaam.
    Maar of jij dat vind, en of jij het schadelijk voor jezelf vind bepaal jij. En kan niemand anders bepalen. Het is misschien wetenschappelijk bewezen dat het schadelijk is voor je lichaam. Als je dat niet gelooft, wat dan?
    De vraag is dan ook, geloven die mensen dat het schadelijk is voor hun?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Het is dom op de manier waarop jij het bekijkt.
    Het is misschien 'schadelijk' voor je lichaam.
    Maar of jij dat vind, en of jij het schadelijk voor jezelf vind bepaal jij. En kan niemand anders bepalen. Het is misschien wetenschappelijk bewezen dat het schadelijk is voor je lichaam. Als je dat niet gelooft, wat dan?
    De vraag is dan ook, geloven die mensen dat het schadelijk is voor hun?

    Wat dan? Dan merk je het wel.
    En ooh don't you worry, die mensen weten het zelf wel. Of het ze boeit is een tweede.
    En ja ik weet niet wat in jou manier 'slecht voor je' betekend? Maar als je lichaam naar de klote gaat vind ik dat redelijk 'slecht.' wat er verder ook in dat koppie omgaat.
    Ik ken genoeg junks.
    Don't you tell me about drugs thankyou.

    (...)
    Wat dan? Dan merk je het wel.
    En ooh don't you worry, die mensen weten het zelf wel. Of het ze boeit is een tweede.
    En ja ik weet niet wat in jou manier 'slecht voor je' betekend? Maar als je lichaam naar de klote gaat vind ik dat redelijk 'slecht.' wat er verder ook in dat koppie omgaat.
    Ik ken genoeg junks.
    Don't you tell me about drugs thankyou.

    Ik weet ook perfect hoe drugs werken *hint*.
    Als de mensen het niet geloven ondervinden ze het wel. Daaromtrent komt er dan weer een vraag bij.

    Zullen die mensen dat wel beseffen?
    Als ze in bijvoorbeeld een hallucineerde staat zijn en doodgaan. Hebben ze het toch nooit beseft?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Tfoe, best moeilijke vraag. x)
    Naja, ik vind als je rookt, kan je er makkelijk wat wiet bijvoegen. Maar omdat ik rokers haat [/tjah, ik haat eigenlijk gwn de stinkstokken] heb ik nog nooit wiet gerookt. Idem dito voor andere drugs. ^^


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    (...)
    Ik weet ook perfect hoe drugs werken *hint*.
    Als de mensen het niet geloven ondervinden ze het wel. Daaromtrent komt er dan weer een vraag bij.
    Zullen die mensen dat wel beseffen?
    Als ze in bijvoorbeeld een hallucineerde staat zijn en doodgaan. Hebben ze het toch nooit beseft?

    Ik snapte je hint net al, heel cool hoor. :)
    En het hangt er maar net vanaf over watvoor drugs je het hebt he?
    En elke MONGOOL weet dat drugs slecht is. Anders heb je echt onder een steen geleefd ofzo.

    Ik ken wel een paar mensen die roken enzo, maar niet wiet of drugs. Ik vind het eerlijk gezegt nogal eng. En ik wil ook niks met die mensen te maken hebben. Sorry.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Ik zag een piemel in de wolken. Stel je voor oO En voelde de hele tijd regen, terwijl het supermooi weer was.


    whahaha een piemel in de wolken xD
    ooww ik ben benieuwd hoe het dit weekend gaat :')


    dream, dare, fly!

    (...)
    Ik snapte je hint net al, heel cool hoor. :)
    En het hangt er maar net vanaf over watvoor drugs je het hebt he?
    En elke MONGOOL weet dat drugs slecht is. Anders heb je echt onder een steen geleefd ofzo.

    De hint was eigenlijk dat ik een vriend heb die het doet.
    Je hoeft geen mongool te zijn om niet te weten of drugs schadelijk is of niet. Het kan ook zijn dat je gewoon niet wilt weten wat voor effect het heeft op je.

    Er zijn inderdaad verschillende soorten drugs.


    Niet geschoten is altijd mis..