• Weetje wat je eigenlijk moet doen? Een topic maken en dat: Offtopic noemen. Dat is gewoon het grote topic waarbij je totaal offtopic mag gaan, en eigenlijk ben je dan ontopic want het is de bedoeling om offtopic te gaan. Dus eigenlijk zit je gewoon altijd ontopic dan, en dan kun je niet geband worden :'D

    Bij deze, dit is het enige topic waar dat mag ^^ En als deze vol is een offtopic 2 etc.

    BULIA'S IDEE JONGEH

    Jalissa, stop met feestvieren :3
    Dat is al je vierde feestje x_x


    PoisonTrash on camera

    (...)

    haha :'D, bij ons kunnen sommige leraren dat niet eens..XD^^ die lessen zijn altijd vet grappig!:Y)(A)x

    die hadden we dus ook. maargoed. die zit nu dus met een depressie thuis. en nee, dat hebben wij niet veroorzaakt. en nee, we waren echt niet de enige klas waar ie les aan gaf. en neeeee!!! echt niet. :x
    ook geen hele lange preek over gehad hoor. ;o
    hoe kom je derbij. n_n

    Jalissa, stop met feestvieren :3
    Dat is al je vierde feestje x_x

    4e? welke nogmeer?

    (...)
    Weetje shaar je SA is geweldig! En wat ze RandomRhythhm zei ze had de SA eerst moeten lezen voordat ze deze reactie gaf.


    RandomRythm hééft de Sa gelezen? Ik citeer dr reactie op Chars topic:
    RandomRhythm zei op 31 maart 2009 - 12:45:
    Oke dude ik ga eerlijk zijn je hebt me érrug hard laten lachen X')
    Maar hoezo kwamen mods liever niet bij elkaar in de buurt? like ik zou elk persoon meteen wazaa-en

    Sharis, dat is neit eerlijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    die hadden we dus ook. maargoed. die zit nu dus met een depressie thuis. en nee, dat hebben wij niet veroorzaakt. en nee, we waren echt niet de enige klas waar ie les aan gaf. en neeeee!!! echt niet. :x
    ook geen hele lange preek over gehad hoor. ;o
    hoe kom je derbij. n_n


    haha, wij zijn volgens mij niet zo'n erge klas, voor die leraar dan...
    maar dan loopt ze 's morgens super vrolijk door de school enzo, en dan hebben wij haar en dan is ze super chagrijnig...whaah^^

    ze heeft ook altijd van die tikjes. *schudt altijd haar pony uit haar gezicht, en dan dat duizend keer per minuut!*

    Camille ik heb een week exameSHIT gehad, had vandaag em laatste, en om 10uur was ik al thuis^^


    *He's the one.

    Maarr oké boeiend :Y) Ik vind dat jullie mij allemaal moeten add'en op Netlog en dan op mijn foto's moeten gaan en dan op mijn foto waar ik als miniem kind opsta een reactie+rating op moeten geven.
    Of ga gewoon naar mijn fotoboek :Y)

    Ik ga eten, duuudes :'D -feestje?-


    All was well.

    ANNELIES, NETLOG RULES, ik heb vet veel vrienden daar :Y)


    *He's the one.

    Camille ik heb een week exameSHIT gehad, had vandaag em laatste, en om 10uur was ik al thuis^^


    Wooon jij in België dan ? ö


    All was well.

    En toch is het niet eerlijk. En dan heb ik donderdag en vrijdag nog stomme dagen ook. Mondiale dag en RUN and BIKE. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    LIZE jouw had ik nog niet gezien :Y)


    *He's the one.

    (...)

    Wooon jij in België dan ? ö


    JA LIZE IK WOON IN BE wist je dat ngo niet,?? oO


    *He's the one.

    Camille, nauw ja, ik heb het verdiend hoor, ik heb vet hard geleerd -niet dus-


    *He's the one.