• Ik ben jarig, hihi haha.
    Oke, dat weten jullie ondertussen al, maar daar gaat het niet om. Mijn beste vriendin was dat dus gewoon vergeten en snapte niet waarom iedereen int school mij een kaartje ofzo gaf > <
    fijn hoor .


    Some people make the world special just by being in it

    Sorry hoor, maar het kan toch best gebeuren dat iemand je verjaardag vergeet? En over het BF gedoe, tegenwoordig ben je al in twee dagen BF's.

    ze is al 3 jaar mijn bf > < Maar kijk, iedereen wenste me een fijne verjaardag, staat ze daar op te kijken en snapt ze het niet, ze had niet eens door waarom ze het zijde > <


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    ze is al 3 jaar mijn bf > < Maar kijk, iedereen wenste me een fijne verjaardag, staat ze daar op te kijken en snapt ze het niet, ze had niet eens door waarom ze het zijde > <
    Nou dat kan toch de besten overkomen? Je kan niet altijd alles onthouden, daar heb ik hyves voor dus xD Maar bedenk zo, nu zal ze het in ieder geval nooit meer vergeten :P


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ja, heel fijn, ik ben opgestaan met véél smsjes, k kwam in school, iedereen wenst me gelukkige verjaardag, behalve mijn bf, die zit daar zo wat raar te kijken en snapt het niet, heb een exame gedaan waarvan ik hoogstwaarschijnljk een buis van een buis op heb, ben naar de bushalte gestapt waar ik nog eens ruzie heb gemaakt met een paar mensjes, naar huis gekomen waar ik mocht leren voor 2 examens van morgen, fijne verjaardag. Ach, ik ben blij dat ik een onbekende bf heb, dat maakt mijn dag geweldig! <3 :'D x

    Nou. Ik hoop voor je dat je examen toch nog meevalt en dat je examens morgen ook lukken. ;o Ik zal duimen voor mijn onbekende bf. :Y) Wat je bekende bf betreft die je niet feliciteerde, dat blijft echt sneu voor je. >-< Maar ruzie is ook heel niet leuk. -=' Gelukkig dat onze onbekende vriendschap je dag geweldig maakte. :'D

    (...)
    Nou. Ik hoop voor je dat je examen toch nog meevalt en dat je examens morgen ook lukken. ;o Ik zal duimen voor mijn onbekende bf. :Y) Wat je bekende bf betreft die je niet feliciteerde, dat blijft echt sneu voor je. >-< Maar ruzie is ook heel niet leuk. -=' Gelukkig dat onze onbekende vriendschap je dag geweldig maakte. :'D

    maja, ik weet niet of ze mijn bf nog wel is, ik zat vorig trimester in een andere school maar ben terug naar deze school gekomen en sindsdien loopt ze altijd met andere rond, en negeert ze me soms, lacht ze me soms uit enzoo, fijn is anders. Maar als ik dan met haar alleen ben is het altijd geweldig enzoo, dan is ze weer zoals vroeger > <


    Some people make the world special just by being in it

    (...)Nou dat kan toch de besten overkomen? Je kan niet altijd alles onthouden, daar heb ik hyves voor dus xD Maar bedenk zo, nu zal ze het in ieder geval nooit meer vergeten :P

    Maar je snapt het niet, iedereen wenste me een gelukkige verjaardag, en ze stond er bij en ze keek er naaaar! En ze snapte gewoon niet waarom iedereen me een gelukkige verjaardag wenste > < Ach, ik ben niet boos op haar daarvoor, maar njaaa.


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    maja, ik weet niet of ze mijn bf nog wel is, ik zat vorig trimester in een andere school maar ben terug naar deze school gekomen en sindsdien loopt ze altijd met andere rond, en negeert ze me soms, lacht ze me soms uit enzoo, fijn is anders. Maar als ik dan met haar alleen ben is het altijd geweldig enzoo, dan is ze weer zoals vroeger > <

    Nu niet voor dit of dat. :o Maar als ze je soms negeert, dan vind ik het precies niet je bf. sorry. En dat ze je uitlacht. ö
    Al moet ik zeggen, ik was ook heel lang zeer goed bevriend met iemand. Sinds begin dit schooljaar zat ik niet meer bij haar in de klas. En toen lachte ze me een tijdje ook altijd uit, deed ze heel gemeen en negeerde ze me soms. Als we alleen waren was het dan ook altijd heel leuk. Maar dat is na een tijdje over gegaan en nu komen we weer goed overeen.
    Nou, ik hoop allesinds voor je dat ze dat niet blijft doen. >-< Dan zou ik haar persoonlijk niet meer mijn bf noemen. ;o
    Maar wat weet ik daar nu ook van? -='
    xx

    (...)
    Nu niet voor dit of dat. :o Maar als ze je soms negeert, dan vind ik het precies niet je bf. sorry. En dat ze je uitlacht. ö
    Al moet ik zeggen, ik was ook heel lang zeer goed bevriend met iemand. Sinds begin dit schooljaar zat ik niet meer bij haar in de klas. En toen lachte ze me een tijdje ook altijd uit, deed ze heel gemeen en negeerde ze me soms. Als we alleen waren was het dan ook altijd heel leuk. Maar dat is na een tijdje over gegaan en nu komen we weer goed overeen.
    Nou, ik hoop allesinds voor je dat ze dat niet blijft doen. >-< Dan zou ik haar persoonlijk niet meer mijn bf noemen. ;o
    Maar wat weet ik daar nu ook van? -='
    xx

    Nuja, ik heb wel beter vrienden dan haar :X Maarr ik vind haar wel de leukste, oke, ik ben raar :'d x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Nuja, ik heb wel beter vrienden dan haar :X Maarr ik vind haar wel de leukste, oke, ik ben raar :'d x

    Raar zijn is zoveel leuker als normaal. :'D
    Ik ken je vrienden niet, dus kan ik er niet over oordelen. In elk geval, het kan toch dat je haar nog steeds het leukst vindt..
    xx

    (...)
    Raar zijn is zoveel leuker als normaal. :'D
    Ik ken je vrienden niet, dus kan ik er niet over oordelen. In elk geval, het kan toch dat je haar nog steeds het leukst vindt..
    xx

    Ken jij Fancy of Divine hier op Q ?
    dat zijn samen met Nele (die bf dus) mijn beste vriendinnen. Echt, zij zijn cool maat! :Y) Mwhahaaaa, natuurlijk niet cooler dan dat onbekende BFje van me :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ken jij Fancy of Divine hier op Q ?
    dat zijn samen met Nele (die bf dus) mijn beste vriendinnen. Echt, zij zijn cool maat! :Y) Mwhahaaaa, natuurlijk niet cooler dan dat onbekende BFje van me :'D x

    Ik ken beide namen van op het forum. Ze komen me bekend voor. :'d
    Maar, ik geloof je dat ze cool zijn. Kan niet anders, ze zijn bevriend met mijn onbekende BF. :Y) Muhahahaha.
    Ik ben vet blij met mijn onbekende bf. ;d
    xx

    (...)
    Ik ken beide namen van op het forum. Ze komen me bekend voor. :'d
    Maar, ik geloof je dat ze cool zijn. Kan niet anders, ze zijn bevriend met mijn onbekende BF. :Y) Muhahahaha.
    Ik ben vet blij met mijn onbekende bf. ;d
    xx

    Ik ga met Lindsey (Divine) naar Enrique Iglesias, en met Lindsey en Britt (fancy) naar Jonas Brothers, en antwoord in myn gb, voor deze geweldige topic gesloten wordt :'D

    (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Gelukkige verjaardag onbekende bf. :'D
    Ik antwoord nu even in je gb.

    Niet waar lieverd Ö

    IK ben hem niet vergeten (Aa')

    Okej, Jawel.

    Nele is em wel vergeten --'

    'k vond da bitchyy Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Niet waar lieverd Ö

    IK ben hem niet vergeten (Aa')

    Okej, Jawel.

    Nele is em wel vergeten --'

    'k vond da bitchyy Ö

    jij bent ook mijn bf, samen met nele en linds, dat weet je. Nuja, nele > < ze negeert me soms zo fucking hard > <


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    jij bent ook mijn bf, samen met nele en linds, dat weet je. Nuja, nele > < ze negeert me soms zo fucking hard > <


    Laat Nele doen. --"

    JijLindsIk'Vooraltijd (Aa')


    We'll never be as young as we are tonight