• Ja ik ga op Zaterdag
    Kings Of leon komen dan xD

    En jullie? ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Dikke jaloezie,
    Nightwish en Apocalyptica komen daar.
    Mag ik mee in je broekzak? :Y)

    Of course! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :]
    Ik word al hyper als ik die filmpjes bekijk van afgelopen jaren op YT, de meest onpraktische kleren trekken die lui aan. Wij overwegen helemaal in het oranje te gaan maar dat wordt nog bezien ><


    No growth of the heart is ever a waste

    ik wil ook op zaterdag, want zaterdag komt Katy Perry, toch? Maar ik weet nog niet of ik ga, ik ga al naar zoveel concerten > <

    Ja ze komt ook op zaterdag ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Jhaa, daar zegj et als het mag :)
    als mijn ouders nog maar horen dat ik met mense praat die ik niet real ken beginne ze al te zagen dat ik niet zekr weet of het niemand anders is

    Meeten bij je voordeur ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een vriendin van me gaat.
    Maar ik niet, ben nog te jong volgens mijn ouders.
    Volgend jaar ga ik :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    (...)
    Of course! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :]
    Ik word al hyper als ik die filmpjes bekijk van afgelopen jaren op YT, de meest onpraktische kleren trekken die lui aan. Wij overwegen helemaal in het oranje te gaan maar dat wordt nog bezien ><

    Zolang je zakken maar doorzichtig zijn :')
    Dan zijn het 22.001 mensen. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    een vriendin van mij wil alle 4 de dagen met mij :'D vorig jaar ben ik 1 dag geweest, en het was echt leuk n_n ! ik wil wel weer, maar het is zo duur ;[


    There are several things that I have been doing wrong.

    een vriendin van mij wil alle 4 de dagen met mij :'D vorig jaar ben ik 1 dag geweest, en het was echt leuk n_n ! ik wil wel weer, maar het is zo duur ;[

    Ik als Present gekrege hebbe ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik ik ik!
    Maar ik ga alle dagen. :'d En ik vind vrijdag het beste. En Kings Of Leon, die zijn zo goed live. Ik zag hen 2 jaar geleden ook op Werchter en dat was echt goed. ;p

    Ik niet :@
    Dankzij mijn oooo zo lieve vader.
    Maar ik vind dan wel dat ik naar Graspop of Groezrock of Suikerrock mag gaan.
    Die dingen zijn ook altijd gaaaf:9~:9~


    rules don't stop me