• Naja, ik wil graag een Gaylovestory over Bill Kaulitz & Christofer Drew schrijven. Bill kennen jullie wel, lijkt mij. X] Mar voor de mensen die Chris niet kennen; Dat is de zanger en songwriter van de band NeverShoutNever.

    Dit is een foto van hem:

    http://a837.ac-images.myspacecdn.com/images01/113/l_d88954921a9b0ffa99496ea84d59fb44.jpg

    Nog een foto x'D :

    http://3b.img.v4.skyrock.net/3ba/christofer-drew/pics/2079370855_6.png

    Hij woont in Amerika, en ze ontmoeten elkaar als Bill en Tom daar op vakantie zijn. Goed idee? Of is het te onorgineel? (nerd)


    x


    Scream for mercy!

    DOEN. : D
    -houdt van zulke verhalen-
    Dan ben ik een groot fan! En hij is knaaaaaaaaap.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    doemaar xD


    It's not the same without you.

    Het is niet onorigineel, integendeel. Maar ik zou het niet doen om de simpele redenen dat Christofer en Bill gewoon niet bij elkaar passen en je honderd zieken THfans op je dak gaat krijgen met als gevolg dat iedereen tegen je Quiz is of zo.

    Oeeh!!:D DOEN!DOEN!:D -vind dat gaaf!-
    Ik wordt je grooste fan!:Y)

    Laat je me wel weten wanneer hij d'r is?(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is niet onorigineel, integendeel. Maar ik zou het niet doen om de simpele redenen dat Christofer en Bill gewoon niet bij elkaar passen en je honderd zieken THfans op je dak gaat krijgen met als gevolg dat iedereen tegen je Quiz is of zo.


    Dat valt reuze mee de laatste tijd. die fans. Toen ik een verhaal had waarin Bill ook gay was, vonden ze het juist leuk! : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is niet onorigineel, integendeel. Maar ik zou het niet doen om de simpele redenen dat Christofer en Bill gewoon niet bij elkaar passen en je honderd zieken THfans op je dak gaat krijgen met als gevolg dat iedereen tegen je Quiz is of zo.


    Nou denk ik niet. Het is of: Niemand kijkt er naar op of om (mijn quizen worden nooit gemaakt). En ik heb alleen nog maar positieve reactie's. :P

    x


    Scream for mercy!

    Het is niet onorigineel, integendeel. Maar ik zou het niet doen om de simpele redenen dat Christofer en Bill gewoon niet bij elkaar passen en je honderd zieken THfans op je dak gaat krijgen met als gevolg dat iedereen tegen je Quiz is of zo.


    Hoezo dat nou weer? Het is toch fantasie? En hoe zouden de fans dan reageren als het écht zo zou zijn? Zouden ze dan gelijk afhaken ofzo? Het gaat toch om de muziek! Als dat nog gemaakt wordt door een hetro, lesbi, homo of Bi. What ever! Als de muziek maar goed is!

    xX
    [dit is niet aanvallend bedoeld. Dit is gewoon mijn mening;)]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het was gewoon mijn mening, solly :X

    Oeeh!!:D DOEN!DOEN!:D -vind dat gaaf!-
    Ik wordt je grooste fan!:Y)

    Laat je me wel weten wanneer hij d'r is?(A)

    xX


    Ik zal het je laten weten! ;D

    xD


    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Ik zal het je laten weten! ;D

    xD


    x


    Danke!:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maaaaaaaaaaaaaaaaken. Hup : D Ikke lezen doen wilen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het was gewoon mijn mening, solly :X


    Maakt dat nou uit, iedereen mag zijn mening hebben! ;D

    x


    Scream for mercy!

    Zijn jullie het er mee eens dat ik hem zo noem? :

    [ChrisDrew+BillK]Did it hurt when you fell from heaven[Gaylovestory]

    :X


    x


    Scream for mercy!

    doen


    Imperfection Is Beautiful

    doen


    Betekend dit dat je hem maakt? Of gewoon dat het een goed idee is? (baby)


    x


    Scream for mercy!