• Zoals de titel al zegt, kan ik dit niet echt bij een subforum plaatsen omdat dit over verschillende dingen gaat. 1, ik heb de ziekte van Pfeiffer, of hoe je dat ook mag schrijven. 2, dat is al op z'n retour, maar we weten niet hoever het nog besmetelijk is. 3, ik weet nog steeds niet of ik hooikoorts heb. 4, ik ben wezen shoppen vandaag, in almere en heb daar leuke kleertjes gekocht; 1, net shirt. 2, korte roze en gele broek. 3, zo'n zonnebril, met dunne glazen (dus niet zo'n hele grote) 4, en een rokje. : D 5, ik verveel me, en heb niet zo'n goed humeur (computer werkt tegen) 6, ik ga zo ik hou van holland kijken. 7, als daar geen leuke gasten in zitten ga ik balen. 8, ik luister nu naar katy perry. Wat vinden julie eigelijk van haar? En, Jaqueline van Krezip is bevallen van een jongen 'Billy'. Nu maar wachten op het afscheids concert. En ik moet morgen vroeg me nest uit, omdat ik mijn hond moet uitlaten. JA, ik zet snel een foto van haar erop; ze is 4 maanden, engelse coker spaniel, en erg vervelend. :Y)
    Dat was het, hoe was jullie dag?

    Kusjes.

    Hmm was wel leuk. In het begin >< Ik ging ff winkelen ;] & ook m'n nieuwe foon halen ;D Maar ik wilde hetzelfde nr houden, dus nam er 1 van T-Mobile Prepaid. Maaar ik was ff vergeten dat me oude simkaart nog van Orange was x'D, dus óf ik moet 10 dagen w88 óf kan gwn een nieuw nr nemen. Ik denk dat ik maar 10 dagen wacht XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Veel succes met je pfeiffer ;)
    Mijn dag was..
    fócking saai.


    Everything means nothing, if I ain't got you.