• Als je echt iets even HEEL ERG KUT vind, post het hier, reageer jezelf af.


    Kut ik moet leren voor m'n examens van volgende week maar ik heb daar dus echt hard geeeeen zin in o.o

    Kut ik moet leren voor mijn 3 kut examens voor kut maandag die ik moet maken in 4 kut uren en ik heb niet eens mijn kut cursus ingevuld.

    --'


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Aurelia zei op 11 mei 2009 - 20:26:
    Ik ben strontchagrijnig omdat ik die #$%@%$& wiskunde niet in m'n kop krijg. Dankzij mijn ubergeniale leraar die dus voor geen flikker kan uitleggen. Denk ik 2 tussenuren te hebben om er achteraan te gaan, word ik gebeld door docent met de mededeling dat die lessen gewoon doorgaan.
    Godverdomme!
    Amen.
    Over en sluiten.

    Dit dus. En daar komt bij dat mijn mentor mijn moeder had beloofd erachteraan te gaan (nadat ze hem in geuren en kleuren verteld had hoe erg ik aan het huilen was vanwege die vervloekte wiskunde, nice work mam) waar tot op heden nog niks van gekomen is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het zoo zwaar kutten dat mijn mening niet klopt en niet telt bij mijn BF. En dat ik altijd alles fout heb in hun ogen!!!!!

    Zo dat is er ook uit. >,<


    You'll never dream alone. <3

    He kut ik vind niks kut vandaag.O.o


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    kut, ik heb veel te veel hw!

    KUT m'n nagel valt eraf :3

    Kut, ik heb ruzie met mijn vriendin.
    Kut, vrijdag rapport.
    Kut ... is mijn leven.


    A. ikmisje.

    Kut, er is iemand verliefd op mij maar ik niet op hem en dat heb ik hem vertelt en nu voel ik me kutschuldig maar het is al wel weer goed, ik ga vandaag lekker weer met hem bellen want je kan goed met heb praten alleen hij is kutlelijk. En toneel was kut, en toen werd ik bijna aangereden door een oude man verder veeeel gelachen met renee.

    Het leven is kut.
    En mijn jeukende teen ook.
    Ik vind het kut dat ik niet met hoofdletters mag praten in een reactie want dan had ik nu heel groot met hoofdletters het woord "kut" getypt.
    Kutkutkutkutkutkut.


    I recycle my thoughts.

    Kut, ik heb al drie dagen nekpijn. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Serieus ik hou van dit topic.


    No growth of the heart is ever a waste

    KUT liedje op TMF o0'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    AstridvsHero schreef:
    kutenkel. kutbank. kutkoppijn. kutpijn. kut arg. kut, ik heb een slecht cijfer voor Frans. kutkutkutkut x_x

    Ik heb juist de beste punten van heel mijn klas.

    Nou, ik vind het kut dat dat wijf dat we gisteren ondergespamt hebben, die sam. Dat ze d'r vriendinnetje op me heeft afgestuurd.

    Mijn KUTpa heeft mijn kat een soort van van mij gejat. Ze woonde nog bij hem, omdat ik bij mijn moeder woon in een flat en de kat dat neit gewend is. Is hij de hele tijd naar zijn vriendin enzo. Is Teuntje (de kat) veel alleen. Heeft hij (ik verdenk zijn KUT vriendin ervan) besloten haar weg te doen. Ik heb niet eens afscheid kunnen nemen!


    Sweet dreams will come true.

    Ik vind het kut dat alles vandaag kut gaat.