• Als je echt iets even HEEL ERG KUT vind, post het hier, reageer jezelf af.


    Kut ik moet leren voor m'n examens van volgende week maar ik heb daar dus echt hard geeeeen zin in o.o

    Kut, ik heb kutveel pijn aan mijn tanden door die kutbeugel die ik er kut uit wil trekken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jij opent veel topics :Y)

    Ik vind het echt kut dat alles kut gaat.

    En ik vind het kut voor jullie dat jullie volgende week examens hebben, ik heb de mijne al gehad :Y)

    Kut, Volgende week stage. Geen zin in ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    dat is kut voor je dude x_x


    Ik heb gewoon een kutdag x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Kut, mijn stage zit er volgende week op en ik ga het vet hard missen. ö

    het weer ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik vind het kut dat mevrouw van dam bij ons van school weg is (vandaag laatste dag). wat een jankboel was dat daar.


    Nvt

    Kut, ik moet ook leren voor mijn examens van volgende week en ben al de hele week bezig!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kut mijn kleine broertje slaapt al, en nu kan ik hem vanavond niet meer zien en heb ik hem al een paar weken niet meer gezien. En kut hij wilt niet gaan huilen zodat ik hem uit zijn bed mag halen.


    rules don't stop me

    mijn kut is kut. er staat namelijk iets heel ergs op getatoeëerd.


    BAM!

    Kut ik ben ziek en nu moet ik ontzettend veel in halen :O -ziet tegenop-

    Ik vind het kut dat ik barstende koppijn heb.


    A. ikmisje.

    Kut, ik heb niks slechts meegemaakt vandaag =/


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik vind het kut dat ik maar 1.60 lang ben en altijd overal voor op mijn tenen moet staan en ik vind het ook kut dat ik me nog steeds niet kan concentreren op de enorme shitload aan huiswerk =S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kut Frans.
    Ik vat het niet, sta er onvoldoende voor en het is focking veel te moeilijk:@


    I am an idiot, I move.