• Hoi.
    Ik vroeg me dus af, omdat ik toevallig naar Nailpin zit te luisteren, of iemand hun soms kent? En wat vinden jullie dan van hun?
    Als je hun niet kent, hier is één van hun liedjes. Het is dus een Belgische groep (':
    http://www.youtube.com/watch?v=t6uQm1Qb_K8
    X.

    Nailpin rockt!^^

    Ik hou van hun liedjes=D


    Get outta my head!

    Ik ken ze !! :D

    Ik ben nog niet zo heel lang geleden naar een optreden van hun geweest en ik stond vooraan. Zo dicht dat ik bijna zijn voet tegen mijn neus kreeg en ik kon zien dat er 'Friday' op zijn sokken stond ^^ Best wel leuk want het concert was op een vrijdag.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    jaa, ik ken ze, ik heb ze live gezien, ze waren voorprogramma van Panic ;3 en ik vind ze cool ;3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omg ik wou ook een bepaalde vrijdag naar hun concert gaan ,maar om een of andere reden ging dat niet meer doorxD (vraag met niet waarom want dat weet ik al niet meerx'])


    Get outta my head!

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=99579 SEAN <3.
    Egt waar, ik vind nailpin stiekm goed, maar vroeger, toen i knog naar hun concerte ging ^^, vond ik hen beter ^^


    Your Butt is Mine!

    Nooit van gehoord, maar dat nummer klinkt wel lekker


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ken iemand en die zei zo tegen mij: Vind jij Nailpin goed? Ik van: Jep,waarom? Zei zo: Ja, ik vind van niet. Ze hebben onterecht gewonnen op de TMF awards van Zornik, Zornik had moeten winnen ><
    @xSKITT
    SEAN<33

    Nailpin 's thaa Shitt ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ken iemand en die zei zo tegen mij: Vind jij Nailpin goed? Ik van: Jep,waarom? Zei zo: Ja, ik vind van niet. Ze hebben onterecht gewonnen op de TMF awards van Zornik, Zornik had moeten winnen ><
    @xSKITT
    SEAN<33

    Whaaa xD
    ik was boos op *Die ene groep waarvan Skitt nu even de naam is vergeten* die hadden gewone vn Freaky Age. BOEE xD
    Ik heb Seantje lang gelede zo'n had gegeve, ik was daar kei trots op, en dan ineens sta ik ermee op de Foto!! xd


    Your Butt is Mine!

    Omg ik wou ook een bepaalde vrijdag naar hun concert gaan ,maar om een of andere reden ging dat niet meer doorxD (vraag met niet waarom want dat weet ik al niet meerx'])
    was da zo nie 19 december xD ? toen had gelle mij meegevraagd ma ik mocht nie :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (...)was da zo nie 19 december xD ? toen had gelle mij meegevraagd ma ik mocht nie :p

    Ik had toen al iets te doen xD
    denk ik Eeeeuh xD
    JA ik weet het, ik zat toen in het sportpaleis ^^


    Your Butt is Mine!

    Sean is geweldig ^


    Some people make the world special just by being in it

    (...)was da zo nie 19 december xD ? toen had gelle mij meegevraagd ma ik mocht nie :p

    Ahjah mr da ging niet meer door door vanalle redenen -weet het weer><-


    Get outta my head!

    Nailpin is zalig (x

    Nailpin is geweldig :O

    Sean is mooi :X

    Ik ben naar een optreden van hun geweest 1 km van men huis ^^ Ik stond helemaal vooraan :O

    -X-


    -+- Oridago Noriji Marayo -+-