• Ik ken dus een meisje,let's call her Ann*. Ann heeft dus een ziek broertje thuis en iedereen in haar omgeving geeft haar broertje haast alleen maar aandacht dus zij krijgt echt heel weinig aandacht. en daarom spreekt ze via hyves en msn met jongens af die 15/16 zijn terwijl zij 13 is. en hetmaakt haar niet uit of die gasten aan haar gaan zitten enzo want daar verteld ze altijd in geuren en kleuren over op school x_x en ze is helemaal trots op zichzelf enzo dat jongens aan haar zitten enzo en ik vind haar zo'n slet maar aan de andere kant vind ik haar ook best wel zielig.


    We can only learn to love by loving.

    Komt gewoon doordat ze thuis of waar dan ook niet genoeg aandacht heeft. Zo'n gevallen bestaan er wel meer,ook al komt dat het meest in boeken of films voor. Maar het is toch het beste dat iemand er iets tegen doet Oo wie weet heeft een van die jongens een erge ziekte ofso da ze kan overkijgen Oo

    Sneu. Zeg tegen der wat je er van vind en wees er voor haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Komt gewoon doordat ze thuis of waar dan ook niet genoeg aandacht heeft. Zo'n gevallen bestaan er wel meer,ook al komt dat het meest in boeken of films voor. Maar het is toch het beste dat iemand er iets tegen doet Oo wie weet heeft een van die jongens een erge ziekte ofso da ze kan overkijgen Oo


    ach ze doet toch niks op haar vriendinnen uit dus waarom zouden we nog de moeite doen .. ze heeft morgen afgesproken met allemaal van die jongens in de jongerendiscotheek.. x_x


    We can only learn to love by loving.

    triest, maar weet eigenlijk niet wat je kunt doen voor haar.
    Gewoon heel zielig..

    (...)

    ach ze doet toch niks op haar vriendinnen uit dus waarom zouden we nog de moeite doen .. ze heeft morgen afgesproken met allemaal van die jongens in de jongerendiscotheek.. x_x

    Ahg ja,da ze jullie beginnen te negeren.En zo verder blijft doen en het wel lijkt alsof ze het nu veel beter heeft en geen hulp nodig heeft.Zouw ik haar gewoon laten doen,ze zal later misschien wel gaan beseffen dat ze fout bezig is.

    De enigste manier voor haar om dat af te leren is verkracht of vernederd te worden.


    Niet geschoten is altijd mis..