• Als niemand Humor had x_x echt serieus ik ken zo'n kind dat heeft echt geen humor en dan verveel ik me gewoon echt als ik met der praat x_x whaha
    dus ik dank de wereld dat er humor is.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken er ook zo wel een paar --' Als ik met ze praat moet ik me inhouden om niet te geeuwen ofso.

    Ik ken er ook zo wel een paar --' Als ik met ze praat moet ik me inhouden om niet te geeuwen ofso.

    whaha ik moet me juist inhouden om me niet te ergeren aan zulke mensen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Oh, ik ken ook zo iemand, en als je dan een grapje maakt ofzo dan zegt ze altijd 'Ik ben niet in de mood'. ><
    Die's nooit in de mood. --'

    Inderdaad. Ik kan het niet uitstaan als ik in een half uur niet heb gelachen. Dan ga ik echt dood.


    rules don't stop me

    Als niemand Humor had x_x echt serieus ik ken zo'n kind dat heeft echt geen humor en dan verveel ik me gewoon echt als ik met der praat x_x whaha
    dus ik dank de wereld dat er humor is.


    Wahahah ik ook x''D


    never say goodbye.

    Er zitten er 2 van in me klas. Willen wij gaan spijbelen voor frans omdat we in het hoofdgebouw bij ons hadden geloven hun ons niet gaan ze naar het andere gebouw waar we achteraf les hadden en komen ze ons halen gaan er 3 overlopers naar dat lokaal de rest blijft nog even en gaat dan naar de aula en toen moesten we naar het lokaal anders bleven we daar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.