• Jaa, jongens. De nieuwste roddel! Tom zou samen zijn met een Monica Invance (beroemd model). En ze is 31 jaar oud. WHAHAHAH. Sorry, maar dat staat op een site, en ik vind het best wel grappig.
    Dus ik meld het even.

    http://2.bp.blogspot.com/_tk9Oa__Ae9Q/SbVtVSclSSI/AAAAAAAAPAI/sdbhmXoTopQ/s320/11t2.jpg
    Check haar arm in zijn arm gehaakt zijn : D.

    http://1.bp.blogspot.com/_tk9Oa__Ae9Q/SbVtVDntSRI/AAAAAAAAPAA/Wcsanj2TC5o/s320/11t.jpg


    rules don't stop me

    (...)
    Nathalie is mooier (':

    True, dat zie ik nu ook :'D
    Maar ik had er niet echt naar gekeken :')
    Best dom eigenlijk, om zo obvious ermee te gaan lopen als het album nog moet uitkomen. Nu haken straks alle tomfannetjes af of plegen zelfmoord o.O Dan koopt helemaal niemand 't meer :'D Op een paar G fans, aangezien de B fans al afgehaakt zijn na de dreads.
    En dan nog een paar diehard fans oke.

    ik ben geen Tom fannetje maar die van Georg en Bill xD


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Wel grappig xD
    DUDE! de gast heeft een model aan de haak kunnen slaan XD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    True, dat zie ik nu ook :'D
    Maar ik had er niet echt naar gekeken :')
    Best dom eigenlijk, om zo obvious ermee te gaan lopen als het album nog moet uitkomen. Nu haken straks alle tomfannetjes af of plegen zelfmoord o.O Dan koopt helemaal niemand 't meer :'D Op een paar G fans, aangezien de B fans al afgehaakt zijn na de dreads.
    En dan nog een paar diehard fans oke.


    WHAHAH. Sowieso, elke fan was toch al overgestapt naar het nieuwe solo album van onze nieuwe country zanger Georg Bob Billyboom.


    rules don't stop me

    (...)
    True, dat zie ik nu ook :'D
    Maar ik had er niet echt naar gekeken :')
    Best dom eigenlijk, om zo obvious ermee te gaan lopen als het album nog moet uitkomen. Nu haken straks alle tomfannetjes af of plegen zelfmoord o.O Dan koopt helemaal niemand 't meer :'D Op een paar G fans, aangezien de B fans al afgehaakt zijn na de dreads.
    En dan nog een paar diehard fans oke.

    en dan nog eens die nieuwe stijl van muziek ?
    nah..
    Geen idee wat die van plan zijn met hun *kuch* carrière.
    maja we'll see.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)

    WHAHAH. Sowieso, elke fan was toch al overgestapt naar het nieuwe solo album van onze nieuwe country zanger Georg Bob Billyboom.


    wtf ik heb volgens mij iets gemist =']

    whaha


    Maar die Monica is getrouwd hoar met een gastje die van de achternaam Pocher heet want de rest kon ik niet onthouden =']


    We can only learn to love by loving.

    Wel grappig xD
    DUDE! de gast heeft een model aan de haak kunnen slaan XD

    Wondelijk ja O.o
    Maar hij heeft 't wel goed gedaan?

    (...)

    wtf ik heb volgens mij iets gemist =']

    whaha


    Maar die Monica is getrouwd hoar met een gastje die van de achternaam Pocher heet want de rest kon ik niet onthouden =']

    Ja, deze foto's zijn ook gemaakt op zijn afterparty. Van die Oliver Pocher. Die vrouw gaat gewoon fucking vreemd op het feest van haar eigen man.


    rules don't stop me

    (...)
    Maar die Monica is getrouwd hoar met een gastje die van de achternaam Pocher heet want de rest kon ik niet onthouden =']

    Oliver Pocher? :'D
    Haha too bad.

    (...)
    Ja, deze foto's zijn ook gemaakt op zijn afterparty. Van die Oliver Pocher. Die vrouw gaat gewoon fucking vreemd op het feest van haar eigen man.

    IK MAG HAAR WEL ='] whaha srry..


    We can only learn to love by loving.

    EN WEETJE dit is best wel een geniaal onderwerp voor een serie


    We can only learn to love by loving.

    EN WEETJE dit is best wel een geniaal onderwerp voor een serie

    Indeed (';


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja maar ze zijn dus niet samen.
    Ik gooi er wel een slot op voordat er fans gaan spacen zonder reden.