• Ik heb een goede vriend, M., en hij is zeer speciaal voor me. We hebben veel gemeen en ik kan met hem lachen.
    Ik vind hem al enige tijd hartstikke wouw. en ik ben al een tijd verliefd (op hem dus).

en sinds kort omhelst hij me veel, fluisterd ie lieve dingen en word ik door hem meegevraagd naar vanalles en nogwat, daarbij heb ik al een kusje op mn wang gekregen en heeft hij gezegd dat hij t fijn vind in mijn buurt te zijn.

Vind hij me ook leuk, denken jullie?

en zo ja, wat moet ik nou in hemelsnaam doen o.o?

i'll swim the ocean for you.

ik denk dat hij jouu ook wel ziet zitten :Y).
    en als het zo'n goede vriend is dan kun je het toch vertellen?!

' niks is wat het zijn moet '

Agree met candyxshop. Maar ik zou persoonlijk nooit met een vriend nemen, want het gaat zowiezo wel een keer uit, en straks is heel de vriendschap verneukt.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Agree met candyxshop. Maar ik zou persoonlijk nooit met een vriend nemen, want het gaat zowiezo wel een keer uit, en straks is heel de vriendschap verneukt.

Protège moi de mes désirs.

Nja ik heb ook met een goede vriend van me gehad een jaar lang, en toen zijn we uit elkaar gegaan en nu ben ik nog steeds heeel erg goed met hem bevriend^^
    Hijs so lief ^^ ik kan gewoon bij hem uithuilen en shit, en dat geeft een goed gevoel, nj adat je je problemen bij zown goeie 'mannelijke'' vriend kwijtkan , Ja bij een goede vriendin is het ook fijn, alleen is het bij een jongen tog anders ^^

beejte offtopic, mrja ^^

I solemny swear i am up to no good

Ik was vroeger ook verliefd op mijn beste vriend.
    En ik heb hem dat gezegd..
    Hij was niet op mij, maar dat wist ik.
    Ik wou gewoon eerlijk tegen hem zijn.
    En vandaag zijn we nog altijd beste vrienden,
    dus ik denk dat je het moet wagen.
    Zeg het hem,
    want misschien ziet ie jou ook zitten.
    Zoals jij het beschrijft, is er wel een kans ;]

ik zou het hem zeggen. Hij is tenslotte een heel goede vriend, en een heel goede vriend breekt geen vriendschap als de ander op hem verliefd blijkt te zijn.

Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

Ja, maar ik zal het voor de zekerheid nog wel gaan vragen aan 'm, en als hij jou ook leuk vind dan kun je hem vragen ;D

I don't need words to feel those lips.