• Heb jij altijd al eens willen weten hoe een varken er van binnen uitziet. Heb je altijd als eens zijn, organen willen zien. Zijn nieren die uit zijn lijf worden getrokken? En hoe ze sperma van een varken afnemen om anderen varkens te bevruchten? Grijp nu je kans en kom naar het Almere College in Dronten!

    Ja, deze geweldige beschrijving van alles moesten wij vandaag 2 uur lang onder verzorging aan zien. Vreselijk, mijn hele eetlust is bedorven, het was niet om aan te zien! Je zag hoe zijn darmen, hersens, nieren, longen etc. Zo uit het beest zijn lijf werd getrokken. Hoe mensen vrolijk met een big smile op hun gezicht in zo'n beest stonden te snijden en hoe worst in darmen werd geperst. Nu hoef ik dus serieus geen vlees meer!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Haha, echt he x'D

    Het was echt ranzig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gelukkig hou iik niet zo van vlees x)

    Tgaha,da wil ik nie echt wete renee x)
    (l)'

    Aaaah. Gadver.
    Blij dat ik dat niet heb :A


    Protège moi de mes désirs.

    Tgaha,da wil ik nie echt wete renee x)
    (l)'

    Geef je gelijk. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    That's sick O.O


    Hated by many, confronted by none!