• Heb jij altijd al eens willen weten hoe een varken er van binnen uitziet. Heb je altijd als eens zijn, organen willen zien. Zijn nieren die uit zijn lijf worden getrokken? En hoe ze sperma van een varken afnemen om anderen varkens te bevruchten? Grijp nu je kans en kom naar het Almere College in Dronten!

    Ja, deze geweldige beschrijving van alles moesten wij vandaag 2 uur lang onder verzorging aan zien. Vreselijk, mijn hele eetlust is bedorven, het was niet om aan te zien! Je zag hoe zijn darmen, hersens, nieren, longen etc. Zo uit het beest zijn lijf werd getrokken. Hoe mensen vrolijk met een big smile op hun gezicht in zo'n beest stonden te snijden en hoe worst in darmen werd geperst. Nu hoef ik dus serieus geen vlees meer!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Om vegetariër van te worden. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ben ik al een tijdje geweest om deze redenen zonder het gezien te hebben. Maar viel erdoor flauw en hield het tofu etc, niet binnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ben ik blij da ik nie van vlees hou :P


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Ooh dat moeten wij ook doen! Wij mogen het hart zien, de longen, de tong en de maag ofzo en we mogen er ook in prikken xd


    when words fail, music speaks.

    Ik dacht even dat jullie varkensnieren moesten ontleden ofzo. :')
    Ik wou al bijna zeggen 'Varkensniergevecht!'.
    Maar, het is dus wel zwaar ziek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Bo.
    Wij gaan gezellig met bio een kippenvleugel ontleden en dan moet je op een spier drukken zodat hij gaat bewegen.
    Ten 1e:
    Ik kan niet tegenbloed.
    Ten 2e:
    En niet tegen dode dingen die ineens gaan bewegen o_
    o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    arme arme jij!

    Ik dacht even dat jullie varkensnieren moesten ontleden ofzo. :')
    Ik wou al bijna zeggen 'Varkensniergevecht!'.
    Maar, het is dus wel zwaar ziek.
    god thank niet xd' !
    dan had ik mijn eten niet binnen gehouden o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb dit al bij een konijn gezien. Walgelijk gewoon. ;o


    It even took me by surprise

    Wij mosselen xd EN DAT STONK! En ik ben al vagetariër xd bijna 2 jaar al ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik ook en bij een zwijn, maar dit was het ergste.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)god thank niet xd' !
    dan had ik mijn eten niet binnen gehouden o_o

    *Varkensnierengevecht in volle gang*
    'Omg, iemand gaf over!'
    'KOTSGEVECHT!'
    Sorry, ik ben nogal ziekelijk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij mosselen xd EN DAT STONK! En ik ben al vagetariër xd bijna 2 jaar al ^^

    Haha, maar dat hebben wij god thank mogen overslaan xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    *Varkensnierengevecht in volle gang*
    'Omg, iemand gaf over!'
    'KOTSGEVECHT!'
    Sorry, ik ben nogal ziekelijk.
    Hahaha nee serieus de halve klas walgde dus dat gaaat niet gebeuren. xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Om vegetariër van te worden. x]

    Haha, echt he x'D


    believers never die.