• Hallowa.
    Gisteren was mijn stage begonnen, ik ga 2 weken lopen in een verzorgingstehuis. oke lekker boeien,
    Maar, ik zeg tegen die huishoudelijkedienst (liep ik maandag en dinsdag mee) 1000x mijn naam en nog weet ze het niet. En uitspreken kan ze ook niet..ik zeg: Rilana..zegt ze: rihanne. ik telkens opnieuw mijn naam zeggen,ik dacht,,ja daag,,ga me zo maar noemen,ben het zat,,dat die oude mensen het niet kunnen snap ik..
    Wat is er moeilijk aan Rilana?
    Maarja, het maakt niet veel uit,wilde het even kwijt:P..


    xx

    dat heb ik nou ook =O
    mijn naam spreek je uit als sjemeida en iedereen zegt shemida omdat je het als shemyda schrijft xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik doe ook stage in een rusthuis x) Dat is daar soms echt kapotgaan x) Daar zit zo ook een droge pé x')


    haha wel lekker rustig of niet? xD

    dat heb ik nou ook =O
    mijn naam spreek je uit als sjemeida en iedereen zegt shemida omdat je het als shemyda schrijft xD

    dat is best irritant he, oke,,misschien kunnen ze er niks aan doen,maar je kan er ook wel beetje om lachen:P

    jij hebt egt een mooie naam
    ik heet Charissa (spreek je uit als sjarissa)
    maar sommige mensen zeggen garissa :S

    (...)
    dat is best irritant he, oke,,misschien kunnen ze er niks aan doen,maar je kan er ook wel beetje om lachen:P


    ja dat wel x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Mooije naam,

    ik heet Diane
    & op mn stage noemen sommige me steeds Diana, x'D


    Vampire Heart.

    Hij is uniek ^^ Ik vind 'em echt mooi.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jij hebt egt een mooie naam
    ik heet Charissa (spreek je uit als sjarissa)
    maar sommige mensen zeggen garissa :S


    Dankjj:D..
    Jij hebt ook mooie naam <3

    Mooije naam,

    ik heet Diane
    & op mn stage noemen sommige me steeds Diana, x'D


    tnxx:d
    Diane vind ik ook een mooie naam,,ik vind eigenlijk bijna alle namen mooi:D

    Hij is uniek ^^ Ik vind 'em echt mooi.


    Dankje,
    ze zeggen dan Rilana 'de schone' betekend.
    Mijn ouders kwam op de naam via een duitse film,weet even niet meer hoe die heet.

    Dat komt omdat die naam niet vaak voorkomt, waarschijnlijk.
    Er zijn ook veel mensen die mijn naam maar niet kunnen onthouden, en dan denk ik echt zo iets van: whatthefack? o.o Er is toch niks moeilijks aan Madena? XD
    xoxo.


    ok

    (...)
    Dankje,
    ze zeggen dan Rilana 'de schone' betekend.
    Mijn ouders kwam op de naam via een duitse film,weet even niet meer hoe die heet.

    Hip ^^ Ik vind hem echt origineel. Je mag er trots op zijn ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat komt omdat die naam niet vaak voorkomt, waarschijnlijk.
    Er zijn ook veel mensen die mijn naam maar niet kunnen onthouden, en dan denk ik echt zo iets van: whatthefack? o.o Er is toch niks moeilijks aan Madena? XD
    xoxo.


    ja zo denk ik ook,,van,,hoe kan jij mijn naam vergeten:P..
    maarja,,het maakt me ook niet echt veel uit, ze kent me net 2 dagen,,maar zoals een Docent,,die kent me nou al een half jaar,,en nog weet ze me naam niet:P

    Madena! mooie naam!!

    (...)
    Hip ^^ Ik vind hem echt origineel. Je mag er trots op zijn ^^


    Zal ik ook zeker zijn:D

    Mooie naam!
    Maar ik heet 'Yuara' kun je voorstellen dat wat ik daarmee krijg... :/


    You move me ......... Kurt