• Jap,ik krijg een tattoo.ja ik laat de T zetten van Tom ja.En ja jullie vinden dat zever,dat ik het niet moet doen,en dat ik er later spijt van ga krijgen,maar dat is mijn probleem,ik ga het toch lekker doen.Ook omdat het voor mij een belangrijke betekenis heeft(kan het later nog veranderen naar iets anders^^).Maar oke,ik weet dus niet waar ö! ofwel op mijn zeikant,op mijn ribben of mijn pols,dus wat is het mooist denken jullie?x
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114325 dat word ze ^^

    Doe hem op je borst ofz... dan is die tog zichtbaar:8 Maarja k zal nooit een idool op me lichaam zetten.

    Nee man Oo dan vind ik het vies dat die tattoo gezet moet worden door zo'n rare vent :')

    weetje ergens vind ik het nieteens zown heel idioot idee maar best wel coowl ^^
    ik zit oowkal een half jaar te denken om mijn favoriete band hun bandnaam op me pols te tattooëren, of alleen de naam van de zanger die betekend ook nogal heel wat voor me... like ik denk dat ik een beetje het zelfde heb als jouw...

    mjah ik zouw zeggen doe het aan de binnenkant op je pols dan zie je het zelf en hoeveel mensen dat oowk wel niet hebben het is gewoon een coowle en perfecte plek! ^^

    ik zou zeggen go for it! ^^


    dream, dare, fly!

    Pols :3


    I don't need words to feel those lips.

    Leuke tattoo, stomme betekenis.
    Je kunt beter gewoon iets kiezen waar je je hele leven nog plezier van hebt of gewoon helemaal geen tattoo nemen.
    Ik bedoel, ik zou best de naam van mijn vriendje/idool/anything dat ik later misschien niet meer leuk vind nu op mijn pols laten zetten, alleen ik ben gewoon niet dom genoeg om dat ook echt te gaan doen...


    Mew <3

    Leuke tattoo, stomme betekenis.
    Je kunt beter gewoon iets kiezen waar je je hele leven nog plezier van hebt of gewoon helemaal geen tattoo nemen.
    Ik bedoel, ik zou best de naam van mijn vriendje/idool/anything dat ik later misschien niet meer leuk vind nu op mijn pols laten zetten, alleen ik ben gewoon niet dom genoeg om dat ook echt te gaan doen...

    voor u een stomme betekenis, voor mij niet.

    weetje ergens vind ik het nieteens zown heel idioot idee maar best wel coowl ^^
    ik zit oowkal een half jaar te denken om mijn favoriete band hun bandnaam op me pols te tattooëren, of alleen de naam van de zanger die betekend ook nogal heel wat voor me... like ik denk dat ik een beetje het zelfde heb als jouw...

    mjah ik zouw zeggen doe het aan de binnenkant op je pols dan zie je het zelf en hoeveel mensen dat oowk wel niet hebben het is gewoon een coowle en perfecte plek! ^^

    ik zou zeggen go for it! ^^

    Jeeeuj!
    iemand die het begrijpt ö

    'k zou het eigenlijk juist niet op je pols doen.
    Ze klagen veel te vaak over zichtbare tattoo's.
    op school bij ons zullen ze dat ook doen, op de jouwe misschien niet, maar tjaa... berlaar dan ook.
    Maar volgens mij gaan ze er grote problemen mee maken later als je wilt gaan werken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    'k zou het eigenlijk juist niet op je pols doen.
    Ze klagen veel te vaak over zichtbare tattoo's.
    op school bij ons zullen ze dat ook doen, op de jouwe misschien niet, maar tjaa... berlaar dan ook.
    Maar volgens mij gaan ze er grote problemen mee maken later als je wilt gaan werken.

    zitte gij in berlaar op school? ö
    ohnee,bij ons op school make ze daar geen probleem over. En als ze er op mijn werk later problemen over maken,is dat hun schuld (:

    (...)
    zitte gij in berlaar op school? ö
    ohnee,bij ons op school make ze daar geen probleem over. En als ze er op mijn werk later problemen over maken,is dat hun schuld (:

    Ja, maar jij zit dan zonder week en zonder geld misschien.

    (...)
    zitte gij in berlaar op school? ö
    ohnee,bij ons op school make ze daar geen probleem over. En als ze er op mijn werk later problemen over maken,is dat hun schuld (:

    Uhu al vijf jaar en een half. Lijkt al een eeuwigheid. Maar daar doen ze wel moeilijk over vele dingen.
    Heb jij even geluk met je school^^
    Na oké da's wel waar, het is uiteindelijk jouw lijf en dan anderen hebben zich niet te moeien.
    Btw ik vind het wel een mooie 'T', maar zelf zou ik zoiets nooit doen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ja, maar jij zit dan zonder week en zonder geld misschien.

    nee, ge vind er wel werk mee. Mijn papa heeft ook veel tattoo's en die heeft ook werk dus ja (:

    (...)
    Uhu al vijf jaar en een half. Lijkt al een eeuwigheid. Maar daar doen ze wel moeilijk over vele dingen.
    Heb jij even geluk met je school^^
    Na oké da's wel waar, het is uiteindelijk jouw lijf en dan anderen hebben zich niet te moeien.
    Btw ik vind het wel een mooie 'T', maar zelf zou ik zoiets nooit doen x'D

    in die nonne school?ö
    (nja ik heb een paar jaar in berlaar gewoont^^)

    Op je onderrug of op je schouderblad.

    Als je de T ooit zat bent, kan je er nog altijd een zin van maken.


    Think before you act.

    Op je onderrug of op je schouderblad.

    Als je de T ooit zat bent, kan je er nog altijd een zin van maken.

    Maar daar ga ik het ni doen ^^ want dan kan ik het zelf ni zien (: En bij ons in de familie is een hernia nogal erfelijk,dus als ik dat later krijg, en ik heb een tattoo op mijn onderrug, gaat die na die operatie er niet meer uit zien (:

    (...)
    in die nonne school?ö
    (nja ik heb een paar jaar in berlaar gewoont^^)

    Ja in de nonnenschool ==' Blijkbaar hebben die nonnen nog een buitenverblijf in brazilië, maar dat volledig ter zijde. x'D
    Ach erger nog, 1 jaar hadden we LO in het nonnenklooster in dat zaaltje daar, maar nu hebben we dus 2 lokalen in dat nonnenklooster ==' Dus zie je zo mensen voorbij wandelen enzo, da's nog wel grappig^^

    Ow je papa ook veel tattoe's? zit in de familie zekers?! x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay