• Jap,ik krijg een tattoo.ja ik laat de T zetten van Tom ja.En ja jullie vinden dat zever,dat ik het niet moet doen,en dat ik er later spijt van ga krijgen,maar dat is mijn probleem,ik ga het toch lekker doen.Ook omdat het voor mij een belangrijke betekenis heeft(kan het later nog veranderen naar iets anders^^).Maar oke,ik weet dus niet waar ö! ofwel op mijn zeikant,op mijn ribben of mijn pols,dus wat is het mooist denken jullie?x
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114325 dat word ze ^^

    Trut
    Tyfus
    Tering
    Tantoe
    Tandjes
    Tenen


    Tom ofcourse x'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Tom ofcourse x'D

    Nee dat is te saai. |:

    T.
    Tering
    Tyfus
    Takkewijf
    TMisschien kan ik beter niet verdergaan want dan worden mensen boos.
    Word gewoon verliefd op Bill zou ik zeggen. :')
    Batsapen zijn cooler als takkewijven.

    Don't forget about the Batskonijnen!


    rules don't stop me

    (...)
    Nee dat is te saai. |:


    Nou oké, Tomaat dan :l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    op je heup ofzow,

    maar ik zou geen t van tom doen,
    maar je moet zelf weten,


    Vampire Heart.

    Je moet hem zo boven je borst zetten, zo aan je hart ^^

    Tom Kaulitz Baby.


    Your Butt is Mine!

    op je schouder zal mooi zijn denk ik of aan de zijkant van je hals

    pols!


    Some people make the world special just by being in it

    Ehm,doe maar op je zijkant dan.


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Ik weet dat ik gek ben,mijn ouders en de rest zeggen het ook^^maarja x)
    Het gaat erom wat jij vind en ik zou me geen fuck intereseren wat anderen ervan vinden als ik jou was. Ik zou het op je ribben doen.. Het doet misschien wel pijn. Maar iedereen heeft letters op zijn/haar pols. Ik zelf ook, en dat vind ik zowieso niet orgineel meer.. Maar dat meot je voor de rest natuurlijk zelf weten. Ik zou ook geen advies nemen van de mensen hier.. ook niet van mij. Het is jou tattoo jij zit er voor je leven aan vast, wij niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het op mn pols doen

    (...)Het gaat erom wat jij vind en ik zou me geen fuck intereseren wat anderen ervan vinden als ik jou was. Ik zou het op je ribben doen.. Het doet misschien wel pijn. Maar iedereen heeft letters op zijn/haar pols. Ik zelf ook, en dat vind ik zowieso niet orgineel meer.. Maar dat meot je voor de rest natuurlijk zelf weten. Ik zou ook geen advies nemen van de mensen hier.. ook niet van mij. Het is jou tattoo jij zit er voor je leven aan vast, wij niet.

    Ik trek het mij ook niet aan ^^ want bij mij is het hoe meer mensen het gaan zeggen dat ik het echt niet moet doen,hoe harder ik het ga willen ^^. Maar ik denk niet dat ik het op mijn ribbe ga doen, dat is ni genoeg zichtbaar :') en voor mij moet een tattoo zichtbaar zijn xD ofso

    Ookal houd ik echt veel van Tom, ik zou toch nooit een tattoo laten zetten. Maar het is jou keuze, ik denk dat op je pols het mooiste gaat zijn maar dat hangt er ook vanaf hoe groot je het wil.


    The soul needs autumn.

    Doe hem op je borst ofz... dan is die tog zichtbaar:8 Maarja k zal nooit een idool op me lichaam zetten.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !