Dit is eigenlijk een beetje een bullshit topic. Want veel mensen hebben het hier echt moeilijk mee! Als er word overdreven is dat hooguit 2% ! Het is belachelijk dat je er zo over denkt. Elke school is anders. Bij ons voelen die marrokanen en turken zich beter dan de rest dus schelden ze iedereen uit of rammen ze je in elkaar. Elk kind is anders. Gepest worden doet pijn en ik zie er het nut niet van in om te overdrijven en de meeste hier ook niet. Wij worden de heledag na geroepen voor emo en dat we ons moeten gaan snijden etc. Niet leuk maar ik vind het geen pesten. En over die schoenen dat deed ik vroeger zo vaak. Maar toen werd er een hype bij ons op school en deed ik het niet meer. En wie ben jij om deze conclusie te kunnen trekken?
Nee het is idd niet normaal dat ze zulke dingen naar jullie hoofd gooien, maar ik vind het wel lullig over je opmerking over buitenlanders ook niet bepaald aardig. Ik
vindhet lijken alsof je denkt dat iedere buitenlander zo is. Dat is niet zo. En er zijn genoeg Nederlandse mensen die ook zomaar mensen voor de lol in elkaar meppen. Btw, Nederland is een vrij land, dus van mij mag je denken over mij wat je wilt. Maar ik vind wél dat ik mijn mening mag uiten.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.