• Hoi.
    Jhaa, sorry ik vind dat een cool spreekwoord ofsoo Ö Maar ik ga het ff letterlijk nemen: Ik ben fantastisch woedend vandaag. En dat komt allemaal door die f.cking k.twijven waar ik ruzie meeheb.
    Vandaag kwam een vriendin van mij, die echt nooit tegen mij zou liegen, naar mij en zei: Weetje, Fliss*, dat ene meisje van dat groepje waar jij ruzie meehebt die kwam ik vrijdag tegen en ze zei tegen mij: 'Ik heb gehoord dat Annelies d'r mama naar het secretariaat heeft gebeld ofso om te zeggen dat wij dr nogsteeds pesten en ja dat is zo. Maar als ze mij erover gaan aanspreken ga ik heel hard beginnen huilen en zeggen dat wij haar niet pesten maar zij ons. En dat krijgt zij de volle lading, want al mijn vriendinnen gaan met mij akkoord gaan. Ik hou van ruzie maken.' Als Naomi* me dat zei, die vriendin van me dus had ik echt zo iets van: 'What the fuck, kutkind!' En het ergste eraan is nog, ik heb alleen mijn zus om mij te verdedigen en Fliss* heeft nog negen andere meisjes die gaan 'ja-knikken' als ze dat zegt. En dan krijg ik van álles de schuld!
    Goddamn, ik háát hun. Ben echt zó woedend en ik ben vandaag tot álles in staat -moordlustig-
    Xx.

    Als je secretariaat een beetje hersens heeft zal ze toch wel zien wie nou wie pest.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is echt friggin' kinderachtig --"
    Van dat meisje waar je ruzie mee hebt dan hea :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    kinder8ig.. trek je er niks van aan , ik weet dat het moeilijk is


    Hated by many, confronted by none!

    @Vamp
    Ik trek me er niets van aan, maar wat als ze dat écht doen en ik alle schuld op mij ga krijgen? Dan ben ik gepoept ><

    Ik denk dat ze dat echt niet gaan geloven hoor want als jou moeder dan zelfs beld. En als ze door gaan met pesten zou ik gewoon zelf met die man of vrouw of wat het ook is gaan praten. Desnoods met die meiden erbij.


    when words fail, music speaks.

    Huh iedereen snapt het.. ik niet, ben ik nu raar?! ><


    Als je maar een ananas hebt..

    Huh iedereen snapt het.. ik niet, ben ik nu raar?! ><


    Ik heb ruzie met een hele groep, één van die meisjes zei tegen een vriendin van me: 'Ik heb gehoord dat Annelies d'r mama naar het secretariaat heeft gebeld ofso om te zeggen dat wij dr nogsteeds pesten en ja dat is zo. Maar als ze mij erover gaan aanspreken ga ik heel hard beginnen huilen en zeggen dat wij haar niet pesten maar zij ons. En dat krijgt zij de volle lading, want al mijn vriendinnen gaan met mij akkoord gaan. Ik hou van ruzie maken.' Snap je?

    (...)

    Ik heb ruzie met een hele groep, één van die meisjes zei tegen een vriendin van me: 'Ik heb gehoord dat Annelies d'r mama naar het secretariaat heeft gebeld ofso om te zeggen dat wij dr nogsteeds pesten en ja dat is zo. Maar als ze mij erover gaan aanspreken ga ik heel hard beginnen huilen en zeggen dat wij haar niet pesten maar zij ons. En dat krijgt zij de volle lading, want al mijn vriendinnen gaan met mij akkoord gaan. Ik hou van ruzie maken.' Snap je?

    Ja, maar niet waarom jij dan boos bent (waarschijnlijk snap ik het nogsteeds niet O.O)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Ja, maar niet waarom jij dan boos bent (waarschijnlijk snap ik het nogsteeds niet O.O)


    Omdat ík niets misdaan heb, maar hun doen alles tegen me. En ik ben heel dat gepest, geruzie etc kotsbeu, gaan ze alles op mij steken terwijl zij het zijn.

    (...)

    Omdat ík niets misdaan heb, maar hun doen alles tegen me. En ik ben heel dat gepest, geruzie etc kotsbeu, gaan ze alles op mij steken terwijl zij het zijn.

    Aha.. oke, nu snap ik het. Mee naar coördinator ofzo gaan, (denk ik). Ik weet niet hoe ver het gepest worden en de ruzies gaan, kan er niet zoveel over zeggen dan.


    Als je maar een ananas hebt..

    God, wat een kleine kinderen. Like komaan wie gaan ze vertrouwen een volwassen vrouw of 9 peuters. Wat een hopeloze kinderen.
    Kga ze een keer een koeke geven.


    Innocence.

    dat is egt zwaar k*t.. ik heb dat ook een paar keer gehad..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3