Jhaa, sorry ik vind dat een cool spreekwoord ofsoo Ö Maar ik ga het ff letterlijk nemen: Ik ben fantastisch woedend vandaag. En dat komt allemaal door die f.cking k.twijven waar ik ruzie meeheb.
Vandaag kwam een vriendin van mij, die echt nooit tegen mij zou liegen, naar mij en zei: Weetje, Fliss*, dat ene meisje van dat groepje waar jij ruzie meehebt die kwam ik vrijdag tegen en ze zei tegen mij: 'Ik heb gehoord dat Annelies d'r mama naar het secretariaat heeft gebeld ofso om te zeggen dat wij dr nogsteeds pesten en ja dat is zo. Maar als ze mij erover gaan aanspreken ga ik heel hard beginnen huilen en zeggen dat wij haar niet pesten maar zij ons. En dat krijgt zij de volle lading, want al mijn vriendinnen gaan met mij akkoord gaan. Ik hou van ruzie maken.' Als Naomi* me dat zei, die vriendin van me dus had ik echt zo iets van: 'What the fuck, kutkind!' En het ergste eraan is nog, ik heb alleen mijn zus om mij te verdedigen en Fliss* heeft nog negen andere meisjes die gaan 'ja-knikken' als ze dat zegt. En dan krijg ik van álles de schuld!
Goddamn, ik háát hun. Ben echt zó woedend en ik ben vandaag tot álles in staat -moordlustig-
Xx.