• Ik zit in een hele stomme klas. Ik wordt de hele tijd uitgescholden door een persoon en ik nergeer het nu wel maar ze houdt maar niet op! De rest van de klas heeft voor de kant van die bitch die mij uitscheld gekozen! En ik zit nu elke dag alleen ik mijn klas, ik kan er wel een beetje tegen maar ik wil graag dat ze stoppen met me uitschelden en dat ik niet meer alleen hoef te zitten!

    Groeten van mij.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Weet je wat? Je moet eens geraakt terug antwoorden, dat maakt indruk :Y)
    Niet dat ze mij pesten, integendeel, maar soms zet ik een grote mond op tegen iemand die ik niet afkan en dan zegt heel de klas zo 'woooh!'.
    Misschien dat je zo mensen naar jou kant kan brengen?


    Héee dat heb ik nou ook ook :'D

    Alleen dan gaat het van 'Amaaaaaiii'


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Héee dat heb ik nou ook ook :'D

    Alleen dan gaat het van 'Amaaaaaiii'


    hihaé, ik vind het leuk als ze zo doen :X
    Ik vloog eens tegen de leerkracht uit, wat ik nog nooit gedaan had, je moest de klas bezighoren (A)


    -

    Ik denk dat ik daar te verlegen voor ben maar ik zal erover nadenken!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    naar de directeur, dan krygen ze lekker straf. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat je het beter gewoon kan melden bij de leraren. Als zij er niets aan doen, de schoolleiding. En als zij er niets aan doen is het tijd voor een andere school.


    Life is hard and then we die

    Naar een andere school gaan zit ik al over na te denken maar als het beter zou worden is dat niet nodig! Dus wou weten hoe je het beter kon maken!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Naar een andere school gaan zit ik al over na te denken maar als het beter zou worden is dat niet nodig! Dus wou weten hoe je het beter kon maken!

    zeg elk ding tegen je mentor hoe de andere ook reageren! help dat niet dan ben ik bang dat je van school moet veranderen....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Well, it's as easy as it is.
    Ga naar een mentor of iemand. Desnoods vraag je of je naar een andere klas mag. Als je dat echt wilt, mogen zulke dingen. Heb ik ook meegemaakt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik snap heo je je voelt,
    ik heb ook een kut klas.


    Vampire Heart.

    Ga naar je mentor, heb ik ook gedaan het helpt echt, soms word ik nog uitgescholden maar minder dan eerst ^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Well, it's as easy as it is.
    Ga naar een mentor of iemand. Desnoods vraag je of je naar een andere klas mag. Als je dat echt wilt, mogen zulke dingen. Heb ik ook meegemaakt.


    weet je wat het is met naar een andere klas gaan? Dat er maar één havo klas is (in de derde) en als ik naar een andere klas ga wordt het niveau hoger! En ik weet niet of ik dan wel overga!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Van school veranderen... =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    sla dur een keer goed op dur bek. dat helpt vast wel. als ze niet willen luisteren, dan moeten ze maar voelen. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Negeren?


    Protège moi de mes désirs.

    Mss moet je het negeren en doen als of het je nix doet, mss vinden ze dat de lol er dan af is en gaan ze vanzelf stoppen ? of aan de leerkracht zeggen ?


    A. ikmisje.