• Dankzij Pukkelxding die een geweldige tip heeft gegeve heb ik het intro wat veranderd ^^

    Hoi, je gaat nu een kijkje nemen in mijn leven. Nou mijn leven, mijn vaders leven, want mijn leven wordt beheerst door hem. Ik mag niets meer sinds mijn moeder is overleden. Ja,ze is overleden aan een overdosis van drugs. Mijn vader heeft een dansacademie waar ik in dans. Ik moet alleen trainen en trainen. Daardoor heb ik geen vrienden. Ik heb wel een vriendje, maar die zie ik amper. Hij is 2 jaar ouder dan mij. Zelf ben ik 16. Je ziet, zo geweldig is mijn leven niet. Maar 1 ding houd mij levend en dat is zingen.

    intresse?

    http://www.quizlet.nl/quiz/223294/youre-my-everything-i-cant-live-without-you/


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmm, het is niet bepaald een aantrekkelijk inleiding. Het klopt eigenlijk niet, je presenteert haar als een meisje, maar vervolgens ben je haar opeens. Beter had je gewoon een klein stukje van het verhaal geschreven als proloog, of een klein samenvattinkje. Maar, het verhaal opzich is goed, dus ik kijk wel even =]


    Life is hard and then we die

    Hmm, het is niet bepaald een aantrekkelijk inleiding. Het klopt eigenlijk niet, je presenteert haar als een meisje, maar vervolgens ben je haar opeens. Beter had je gewoon een klein stukje van het verhaal geschreven als proloog, of een klein samenvattinkje. Maar, het verhaal opzich is goed, dus ik kijk wel even =]


    kijk je kent die vragen lijsten wel van wat is je favo kleur enzo. nouw dit meisje vult dat soort lijste nu in.
    Snap je het?
    of moet ik het anders uitleggen?;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    kijk je kent die vragen lijsten wel van wat is je favo kleur enzo. nouw dit meisje vult dat soort lijste nu in.
    Snap je het?
    of moet ik het anders uitleggen?;)
    Ja dat snap ik wel, maar.. tja.. het is een beetje.. ja. Het klopt gewoon niet dat een verhaal zo begint weetje. Het lijkt net alsof ze zomaar een vriendenboekje invult van een volslagen vreemde die ze 100% vertrouwd. Je kunt beter geen vragenlijstje maken, maar gewoon een stukje schrijven. Leest beter en ziet er wat professioneler uit. En nouja, het leest vooral beter XD


    Life is hard and then we die

    (...)Ja dat snap ik wel, maar.. tja.. het is een beetje.. ja. Het klopt gewoon niet dat een verhaal zo begint weetje. Het lijkt net alsof ze zomaar een vriendenboekje invult van een volslagen vreemde die ze 100% vertrouwd. Je kunt beter geen vragenlijstje maken, maar gewoon een stukje schrijven. Leest beter en ziet er wat professioneler uit. En nouja, het leest vooral beter XD

    oke dankje voor de tip ;)
    zal er aan werken ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    is dit beter?

    Hoi, je gaat nu een kijkje nemen in mijn leven. Nou mijn leven, mijn vaders leven, want mijn leven wordt beheerst door hem. Ik mag niets meer sinds mijn moeder is overleden. Ja,ze is overleden aan een overdosis van drugs. Mijn vader heeft een dansacademie waar ik in dans. Ik moet alleen trainen en trainen. Daardoor heb ik geen vrienden. Ik heb wel een vriendje, maar die zie ik amper. Hij is 2 jaar ouder dan mij. Zelf ben ik 16. Je ziet, zo geweldig is mijn leven niet. Maar 1 ding houd mij levend en dat is zingen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Toppie ^^!


    Life is hard and then we die

    Toppie ^^!

    oke =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    er zat een fout in de quiz. het leek dat er maar 1 van was maar het zijn er 11 =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.